Az összes Smoking Barrels blogos írásom ide kattintva megtalálható,
a 2016-os kultnaplóm itt,
a 2017-es meg itt olvasható.
* * *
2018-ben általam megtekintett filmek (a cím mögött zárójelben, hogy mennyi pontot ér szerintem):
/a horrorfilmek aláhúzva/
Január:
1. Mayhem (újranézés): 8/10
2. Csajbaj / Girl Flu: 7,5/10
3. Lánybúcsú / Bachelorette (5/10)
4. Tágra nyílt elme / From Beyond (8,5/10)
5. Aberrált élvezetek / Surveillance (2/10)
6. 100 Bloody Acres (5/10)
7. Egy ágyban Victoriával / Victoria (félbehagyva)
8. Beyond Clueless (9/10)
9. A széf / The Vault (5,5/10)
10. Simon mágus (5,5/10)
11. Bright (5/10)
12. Az alapító / The Founder (8/10)
13. Emlék / Souvenir (4/10)
14. Jupiter holdja (7/10)
15. Kubo és a varázshúrok / Kubo and the Two Strings (8/10)
16. Elmentek otthonról / Babysitting 2 - All Gone South (7/10)
17. Vaiana / Moana (8/10)
18. Három óriásplakát Ebbing határában / Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (7,5/10)
19. Ha fiú lennék / Si j'étais un homme (5,5/10)
20. A tökéletes gyilkos (5/10)
21. Bostoni Erő / Stronger (8/10)
22. Texas gyilkos földjen / Texas Killing Fields (7/10)
23. Verónica (8/10)
24. Ferde ház / Crooked House (5,5/10)
25. Bővérű nőverek / The Little Hours (6,5/10)
Február:
26. Kamatylista / The To Do List (7,5/10)
27. Maggie terve / Maggie's Plan (7/10)
28. Csontváz ikrek / The Skeleton Twins (6,5/10)
28. Ingrid Goes West (8/10)
29. Tulipánláz / Tulip Fever (7/10)
30. The Institute (3/10)
31. Lángoló agy / Brain on Fire (5/10)
32. A víz érintése / The Shape of Water (6/10)
33. Kojot (9/10)
34. Az Igazság Ligája / Justice League (4/10)
35. Két nap, egy éjszaka / Deux jours, une nuit (8/10)
36. Hullagyáros / Accident man (5,5/10)
37. Slut (rövidfilm, 8/10)
38. Lily (rövidfilm, 6,5/10)
39. Jigsaw (rövidfilm, 7/10)
40. Baywatch (6/10)
41. Lady Bird (6,5/10)
42. Négyen a bank ellen / Vier gegen die Bank (5/10)
43. Bomb City (9/10)
44. St. Vincent (7,5/10)
45. The Ritual (7/10)
46. Mannequin (rövidfilm, 5/10)
47. 7 rules (rövidfilm, 7/10)
48. Sloven (rövidfilm, 7,5/10)
49. Violet és Daisy / Violet & Daisy (6/10)
50. Pieces (rövidfilm, 8/10)
51. The Fundamentals of Caring (8/10)
52. Én, Tonya / I, Tonya (9/10)
53. Egyenesen át / Flatliners (a remake, 4/10)
54. Crystal Fairy & the Magical Cactus and 2012 (7/10)
55. A katasztrófaművész / The Disaster Artist (8,5/10)
56. Don't Look (rövidfilm, 7/10)
57. Don't Look Away (rövidfilm, 7,5/10)
58. Dark Snap (rövidfilm, 4/10)
59. Vicious (rövidfilm, 8/10)
60. Don't Look Away ("a mobilozós", rövidfilm, 6,5/10 )
61. Click (rövidfilm, 6/10)
62. Speechless (rövidfilm, 7/10)
63. tEXt (rövidfilm, 6,5/10)
64. FaceTime (rövidfilm, 3/10)
65. Larry (rövidfilm, 8/10)
66. My Room (rövidfilm, 2,5/10)
Március:
67. Sleepwalker (6,5/10)
68. A négyzet / The Square (5/10)
69. Turn Around (rövidfilm, 5,5/10)
70. Leaning (rövidfilm, 6,5/10)
71. After Hours (rövidfilm, 5/10)
72. A.Friend (rövidfilm, 6/10)
73. The Visit (rövidfilm, 5,5/10)
74. Budapest Noir (6/10)
75. The Bad Batch (újranézés, 9,5/10)
75. Örök tél (9/10)
76. The Baby Monitor (rövidfilm, 6,5/10)
77. Night Terror (rövidfilm, 6/10)
78. Monophobia (rövidfilm, 6/10)
79. Naked Zombie Gril (rövidfilm, 4,5/10)
80. One Please (rövidfilm, 6/10)
81. Troubled Youth (rövidfilm, 4,5/10)
82. Jacquelyn Torne (rövidfilm, 4,5/10)
83. Cured (rövidfilm, 6,5/10)
84. Rare Exports (6/10)
85. Occupied (rövidfilm, 4,5/10)
86. Alexia (rövidfilm, 7,5/10)
87. The Librarian (rövidfilm, 5/10)
88. Blink (rövidfilm, 5/10)
89. The Life of Death (rövidfilm, 5,5/10)
90. Time Trap (rövidfilm, 6/10)
91. The Black Hole (rövidfilm, 7,5/10)
92. Peek A Boo (rövidfilm, 8/10)
93. Jumanji: Vár a dzsungel / Jumanji: Welcome to the Jungle (8/10)
94. Expedíció / Annihilation (7,5/10)
95. Viking vakáció / What We Did on Our Holiday (6,5/10)
96. Gyilkosság az Orient expresszen /Murder on the Orient Express (6/10)
97. Vakon / Blind (újranézés, 8/10)
98. Lételem / The Battery (8/10)
99. Thelma (folyamatban)
100. American Honey (7,5/10)
101. Stalker (annyi pont, amennyit beleteszel/10)
102. Lajkó - Cigány az űrben (7/10)
103. Gyilkos kitérő / Detour (7/10)
Április:
104. A legsötétebb óra / Darkest Hour (félbehagyva)
105. A 109. utas / Passengers (6/10)
106. Várandósok - Az a bizonyos kilenc hónap /What to Expect When You're Expecting (5,5/10)
107. Pyewacket (6,5/10)
108. Seven Devils (2/10)
109. Ne beszélj Irene-nal! / Don't Talk to Irene (7/10)
110. Újra otthon / Home Again (5/10)
111. Eszeveszett esküvő / Le sens de la fête (8/10)
112. Sztálin halála / The Death of Stalin (7/10)
113. Molly's Game (7,5/10)
114. Hang nélkül / A Quiet Place (9/10)
115. Forródrót / Landline (6/10)
116. Megtorlás / Brimstone (8/10)
Május:
117. Fekete párduc / Black Panther (4/10)
118. The Monster Project (5/10)
119. Vörös veréb / Red Sparrow (7,5/10)
120. A viszkis (folyamatban)
121. Star Wars: Az utolsó Jedik / Star Wars: The Last Jedi (7,5/10)
122. Éjszakai Játék / Game Night (7,5/10)
123. Deadpool 2 (8/10)
124. A bosszú / Revenge (8/10)
125. A Waffle Street farkasa / Waffle Street (5/10)
126. Hivatali patkányok / Office Space (6/10)
127. Az internetes zaklató / Cyberbully (7,5/10)
128. Jólét / Good Time (6,5/10)
Június:
129. Tomb Raider (félbehagyva)
130. Jurassic World: Bukott birodalom (6,5/10)
131. Tragedy Girls (7/10)
132. Ready Player One (7,5/10)
134. Sas kontra cápa / Eagle vs Shark (8/10)
135. The Cured (6/10)
136. Emlékszem rád / I remember you (7/10)
137. A történet / The Tale (8/10)
Július:
138. Haverok harca / Tag (7,5/10)
139. Tombolás / Rampage (6,5/10)
140. Kutyák szigete / Isle of Dogs (7,5/10)
141. A Partiállat / Life of the Party (4,5/10)
142. Doktor Knock / Knock (6/10)
143. Tébolyult / Unsane (7/10)
144. Marrowbone (7,5/10)
145. Downrange (8/10)
146. Hellraiser: Judgment (5,5/10)
147. Ruin Me (7/10)
148, Future World (6/10)
149. Euphoria (6/10)
150. Felesz vagy mersz / Truth or Dare (6/10)
151. Bosszúállók: Végtelen háború / Avengers: Infinity War (8/10)
Augusztus:
152. Szárnyas Fejvadász 2049 / Blade Runner 2049 (8,5/10)
153. A ház hideg szíve / The Haunting (5/10)
154. Örökség / Hereditary (9/10)
Szeptember:
155. Mandy (5/10)
156. Wildling (5/10)
157. Cargo (6/10)
158. Pszichoanyu/ Tully (7/10)
159. Ghostland (8/10)
160. Az évszázad átverése / Ocean's Eight (5,5/10)
161. Nincs kiszállás / The Commuter (félbehagyva)
Október:
162. Ghost stories (6/10)
163. Insidious: The Last Key (6/10)
164. Alpha (5,5/10)
165. A Hangya és a Darázs / Ant-Man and the Wasp (6,5/10)
166. Túl szexi lány / I Feel Pretty (5/10)
167. Az utolsó majomember / The Missing Link (5/10)
168. The Endless (7/10)
November:
169. Skycraper (3,5/10)
170. Summer of 84 (8/10)
171. Coherence (7/10)
172. X - A rendszerből törölve (8/10)
173. Trezor (6,5/10)
174. Túszterápia / Boiler Maker (5,5/10)
175. Csere.com / Switch (7,5/10)
176. He's Out There (5/10)
December:
177. Halloween (a 2018-as) (6,5/10)
178. Aquaman (7/10)
179. Madarak a dobozban - Bird Box (8/10)
180. Mid90s (7/10)
181. Miss Stevens (6/10)
182. Outlaw King (7/10)
183. Pusher (a 2012-es újranézése) (7/10)
184. Keresés / Searching (10/10)
185. Szabadesés (4/10)
185. A hely / The Place (8,5/10)
186. Venom (5/10)
2017-ben általam megtekintett sorozatok (a cím mögött zárójelben, hogy mennyi pontot ér szerintem):
/a horror aláhúzva/
1. Girlboss - 1. évad (8/10)
2. Black Mirror - 4. évad (8/10)
3. The Walking Dead - 8, évad (7/10)
4. Ash vs.Evil Dead - 3. évad (folyamatban)
5. Hellfjord (folyamatban)
6. Fülledt utcák / The Deuce - 1. évad (7/10)
7. Terror / The Terror (6,5/10)
8. Fear the Walking Dead - 1. évad (folyamatban)
9. A szolgálólány meséje / The Handmaid's Tale - 2. évad (7/10)
10. Éles tárgyak / Sharp Objects - 1. évad (8,5/10)
11. Szégyentelenek / Shameless - 5. évad (9/10)
12. Szégyentelenek / Shameless - 6. évad (9/10)
13. Szégyentelenek / Shameless - 7. évad (8/10)
14. Szégyentelenek / Shameless - 8. évad (8/10)
15. The Walking Dead - 9. évad (folyamatban)
16. Aranyélet - 3. évad (7/10)
17. American Horror Story - 8. évad (folyamatban)
18. The Haunting of Hill House (folyamatban)
19. Broad City - 4. évad (8/10)
2017-ben általam olvasott könyvek (a cím mögött zárójelben, hogy mennyi pontot ér szerintem):
/a horror aláhúzva/
1. Ray Bradbury: Októberi vidék (7,5/10)
2. Ellen Datlow (szerk.): Sötétség (7/10)
3. Dan Simmons: Terror (9,5/10)
4. Hugo van Lawick - Jane Goodall: Ártatlan gyilkosok (8,5/10)
5. Peter David: A hihetetlen Hulk – Néma sikolyok (képregény, 8/10)
6. Dan Simmons: Olümposz (6,5/10)
7. Joseph Heller: A 22-es csapdája (7,5/10)
8. Ania Ahlborn: És bebújt az ördög (8/10)
9. Dennis Lehane: Egymásba veszve (7/10)
10. Umberto Eco: Hat séta a fikció erdejében (6/10)