Vasárnap Oscar-gála, ezzel pedig elérkezett az utolsó premiernap, amikor igazán nagyszabású filmeket láthatunk, egyben pedig elkezdhetünk felkészülni a májusi blockbuster-szezonig tartó pangásra. Szóval mindenki használja ki ezt az utolsó lehetőséget, még akkor is, ha a díjjelöltek közül nem éppen a legjobb darabok maradtak mostanra, és a felhozatal többi része sem az az egyértelműen várt kategória.
Az egész biztos, hogy nem ez Clint Eastwood legjobb filmje (bár talán erre a címre eleve nem pályázott), a kérdés már csak az, hogy ettől függetlenül vannak-e különösebb erényei a háborús életrajzi filmnek. Duplakritikánkban ezzel mi sem jutottunk dűlőre, de azért olvassátok el.
Kaptunk egy gyötrelmes horrorfolytatást, amelyen rettegés helyett sokszor csak nevetni lehet. De kritikánkban még ennél is több érvet találtok, miért ne nézzétek meg.
Lehetett volna bátrabb, önállóbb alkotás, de így is egy csavaros krimi-thriller lett a film. Akit ennél több is érdekel, az olvassa el kritikánkat!
Ismét egy jó magyar filmet üdvözölhetünk, még akkor is, ha a Liza, a rókatündér néhány aspektusból azért hagy kívánnivalót maga után. Részletesebben kritikánkban olvashattok erről.
Jean-Marc Valleé előző filmjével ellentétben a Vadon egy sokkal kiszámíthatóbb, és sokkal inkább Oscarra kalibrált dráma lett. Bővebben kritikánkban.