A 10 legrosszabb második rész - Márk szerint
2018. január 15. írta: !Márk!

A 10 legrosszabb második rész - Márk szerint

maxresdefault_31.jpg

Újabb videós toplistával jelentkezem, melyben az általam 10 legrosszabbnak vélt filmes második részt rangsoroltam. Természetesen mint mindig, a lista ezúttal is szubjektív, pusztán az én személyes véleményemet tükrözi, nem kell kőbe vésett igazságként kezelni. Kattintás után elérhető a videó, jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr4012707260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dukeekud 2018.01.16. 00:24:26

Egyetertek, hogy ezek kozul a vukk a leggazabb. Nehez megmondani, hogy az ostoba konzumidiota debilsege, vagy a gagyi lelektelen szamitogepes grafika a rosszabb. Tenyleg kivancsi volnek, kik lehettek azok a lelkinyomorekok, akik ugy gondoltak, hogy ezt igy lehet, es erdemes el kesziteni.

lépcsőfok 2018.01.16. 07:44:13

"...általamnak legrosszabbnak vélt második részeket szedtem össze..."
Az igen...

sircharley 2018.01.16. 08:59:08

Igen nekem is ez jut eszembe ezekről, hogy a film készítés végén a rendező és az illetékesek megnézik a végeredményt, és azt mondják rá, hogy "Húú komám ez de fasza lett!!"????
Ha valamit csinál az ember azt vagy jól csinálja, vagy sehogy szerintem.
süti beállítások módosítása