A 10 legunalmasabb film - szerintem!
2014. január 25. írta: !Márk!

A 10 legunalmasabb film - szerintem!

Hiába imádjuk a filmek világát, akarva-akaratlanul becsúsznak időnként olyan alkotások, amik nem ütik meg a szórakoztatás színvonalát vagy épp dögunalmasak. Egy ilyen listát objektív szemmel nem is lehetne összeállítani, hiszen mindenkinek más az ízlése, mindenkinek más a tűréshatára, mindenki mást talál unalmasnak. Lehet egy pár listán szereplő filmmel ki fogom egyeseknél csapni a biztosítékot, de ez az én személyes véleményem, amit nem kívánkozok ráerőltetni senkire. Szóval, akkor jöjjön a számomra legunalmasabb filmek listája:

10. Ivócimborák (2013)

drinkingbuddies.jpg
A 10. helyen kapásból egy olyan film áll, ami épphogy megjelent DVD, illetve Blu-Ray forgalmazásban. Vígjátékként van aposztrofálva, de egy poént vagy poénosnak szánt jelenetet nem véltem a másfél óra alatt felfedezni. Egyszerű kis darab ez, csak a benne szereplő dolgok éppenséggel a kutyát sem érdeklik. Nincs meg a kémia a karakterek és a néző között, egyszerűen nem tudott érdekelni ennek a szerelmi négyszögnek az alakulása. A tavalyi év egyik legrosszabbja sajnos.

9. Electroma (2006)

Electroma3.png
Ez az a film, amely sokkal előrébb is lehetne a listámon, ugyanis a szó szoros értelmében SEMMIRŐL NEM SZÓL! Véletlenszerű, szürreális jelenetek követik egymást, filmként teljesen értékelhetetlen. Tipikusan olyan "mű", amiből elegendő 5 percet megtekinteni ahhoz, hogy lássa az ember, hogy mennyire unalmas. Legnagyobb pozitívuma, hogy mindössze 74 perces, így "csak" a 9. helyre szorult a listámon. A Daft Punkot kedvelem, de inkább maradjanak a zeneiparnál...

8. Út a vadonba (2007)

intothewild.jpg
Sosem fogom megérteni, hogy miért van ekkora kultusza Sean Penn 2007-es mozgóképének. A történet alapjaiban véve nem rossz, csak borzasztóan túl van nyújtva. A zenék jók, a fényképezés gyönyörű, Emile Hirsch nem rossz, de ezek mégsem bizonyultak elegendőnek számomra. Nem eseménytelen film, de minden annyira el van benne húzva, hogy nem tudok pozitívan vélekedni róla. Ez lehet soknak fog hangzani, de lelkiismeret furdalás nélkül ki tudtam volna vágni 1 (!) teljes órát a játékidőből. Igaz történeten alapuló dráma, ami sokkal jobb és ütősebb lehetett volna egy rövidebb verzióban.

7. Ne nézz vissza! (1973)

dontlooknow.jpg
Bizonyos körökben ez a ''73-as mozi is kultstátusznak örvend. Vannak olyan filmek, amelyek még sok év elteltével is érdekesek, izgalmasak és igazi élményt képesek nyújtani, a Ne nézz vissza! azonban az a rosszul öregedő fajta. A hangulat egyáltalán nem tudott megfogni, a karakterek idióták benne, a párbeszédek nevetségesek, a végső "nagy" csavarról meg inkább említést se teszek.

6. Ideglelés (1999)

blairwitchproject.jpg

Tudom, hogy annak idején a fél világ megőrült az Ideglelésért, mert teljesen újszerűnek hatott a mára már teljesen elkorcsosult kézikamerás, ál-dokumentarista műfaj. Megértem, ha valakinek tetszik, de engem egész egyszerűen untatott. A játékidő nagy részében semmi izgalmas nem történt, viszont az utolsó pár perc tényleg mestermunka! Az biztos szerepelni fog a "legfélelmetesebb jelenetek" összeállításomban (már ha lesz ilyen).

5. Melankólia (2011)

melancholia.jpg

Érdekes ez a felállás, ugyanis a Melankólia kivételével nem láttam még rossz filmet Lars von Trier-től. Nagyon sajátos, öntörvényű rendező és ugyan nem vagyok a rajongója, de az értékeléseim azt mutatják, hogy bizony nagyra tartom a munkásságát. A Melankóliával azonban úgy érzem sikerült alaposan mellényúlnia. Nem rossz az alapkoncepció, a színészi játékok is remekek, de nem sikeredett túlságosan izgalmasra ez a világvége-sztori. Nem akcióorgiát vártam, (főleg nem von Trier-től) de túlzás nélkül állítom, hogy szétuntam az agyamat rajta. A vége feldobja valamelyest, mind hangulatában, mind kivételezésben megállja a helyét. Kár, hogy ezt a film többi részéről nem tudom elmondani.

4. Engedj be! (2008)

let-the-right-one-in-19-42-1.jpg
Ezen skandináv produkció kapcsán felmerült bennem a kérdés, hogy én vagyok a hülye vagy mindenki más rajtam kívül? Mindenki imádja ezt a filmet, egy rakás fesztiválon bemutatták, számtalan díjat bezsebelt, de amikor megtekintettem, életem egyik legnagyobb csalódásaként kellett elkönyvelnem. Nyilván az európai kultúrkör miatt mások a kifejezőeszközök és a stílusjegyek, mint Hollywood-ban, de megadtam neki az esélyt. A történet itt is érdekes, de minden annyira kimérten és csigalassúsággal van kifejezve, hogy arra szavakat nem lehet találni. Az ígéretes alap ellenére átcsapott az egész felesleges művészkedésbe. Sajnálom, hogy így alakult.

3. Szemekbe zárt titkok (2009)

thesecretintheireyes.jpg
Filmtechnikai szempontból a Szemekbe zárt titkok nem rossz. Azonban Oscar-díj ide vagy oda, ez az argentin alkotás gyötrelmesen unalmas. A véleményemet felvállalom, tudom, hogy egyedül vagyok vele, de akkor is ezt gondolom. Hasonló témában már készültek remekül sikerült filmek, de ezzel egész egyszerűen nem tudtam mit kezdeni. Az argentinok megmutatták, hogy miként kell két órát kitölteni a semmivel. Ez is egy teljesítmény, csak nézőpont kérdése.

2. Az orosz bárka (2002)

russianark.jpg
Szavakkal nem tudom leírni azt, hogy én mennyire gyűlölöm listám 2. helyezettjét. Filmként teljesen értékelhetetlen, emellett még rettentő unalmas is. Semmi története nincsen, színészi játék zéró, ezer sebből vérző darab. Ne nézzétek meg!

1. A királynő (2006)

thequeen.jpg
A Diana hercegnő halálával foglalkozó dráma még jó is lehetne, ha nem lenne ilyen unalmas. Az eszközök adottak, jó a szereplőgárda is, de egész egyszerűen elalszik rajta az ember, mire a végére jut. Nem lenne rossz az elgondolás, de a tálalás nagyon száraz, dokumentumfilmszerű. A munka látszik benne, de képtelen vagyok ennél unalmasabb filmet találni az emlékeimben kutakodva.

Ti is nyugodtan írjátok meg, hogy számotokra mik a legunalmasabb filmek, kíváncsi vagyok a véleményetekre!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr245777466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.25. 00:11:11

Az Út a vadonba tényleg nem egy pörgős film, de szerintem azért nem is olyan érfelvágósan lassú, mint az lefested. A többit szerencsére elkerültem, úgyhogy azokról nem tudok nyilatkozni.

Egy listát nehezen tudnék összeállítani, de nálam a csúcson biztosan Ködben (V tumane) szerepelne. Az tényleg az a film, hogy belepörgetsz 1 percet, és nem maradsz le semmiről. És nem azért mert szar, vagy mert nem szól semmiről, hanem mert ennyire rohadt unalmas az egész.
smokingbarrels.blog.hu/2013/06/17/villamkritikak_kodben_2012_a_segitseg
Bár azért tavalyról a Csak Isten bocsáthat meg komoly kihívója lehetne, de még az sem tudja überelni lassúságban.

Kaumatzi 2014.01.25. 00:32:31

gosling drive-ját konkrtéan 10 perc után kikapcsoltam, miután majd elaludtam rajta...nyilván van sok uncsi film, de ez az utolsó "élményem"

Dr_utcai_arcos 2014.01.25. 00:35:43

Az Engedj be nekem tetszett, az Ideglelés után szívesen megvertem volna valakit, hogy ezt a szart, hogy bírtam végig ülni, a többinek szerencsére még a címét se hallottam. (A Sátántangóról csak úgy ér írni, ha valaki végignézte ;) ).

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.01.25. 00:38:30

@Dr_utcai_arcos: Végignéztem :) Ezt az achievementet kipipálhatom :D

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.01.25. 00:54:22

Electromához meghoztad a kedvem. A Ne nézz vissza tényleg unalmas, ráadásul rossz is. Ideglelést nem tudtam végignézni, és nem azért mert paráztam, hanem mert egy rakás szar.

Dr_utcai_arcos 2014.01.25. 09:12:54

@REMY: Úristen...na jó, ha nekem is kötelező lenne, lehet én is... (nem :P ). Bár én meg Will Pharell 24 órás Happy-jét akarom egyszer megnézni :). Már 2 órával végeztem :DDD!

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2014.01.25. 09:50:03

kb 3 olyan film van a listán ami nekem 10 pontos. :-)

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2014.01.25. 09:59:31

pl. az Engedj be eredetije nekem minden idők legjobb filmjei között biztos ott van.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.01.25. 11:32:04

@robertdani: Szerintem az alapjául szolgáló könyv ezerszer jobb , de a film is valóban kiemelkedő. A listán továbbá szerintem érdemtelenül szerepel a Szemekbe zárt titkok, a Királynő és az Út a vadonba is.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2014.01.25. 12:15:33

Hujjuj, vannak pedig itt nagyon jó cuccok. Én speciel (gondolom ezzel egyedül vagyok) imádtam az Ivócimborákat, holott jogos, hogy nem éppen pörög.
Nagyon bírom az Engedj be, Szemekbe zárt titkok, Melankólia, Út a vadonba kvartettet is. Az ideglelés meg az egyik kedvenc horrorom. Úgyhogy ez a lista kicsit nagyon messze van tőlem :D

Mondjuk az is tény, hogy vannak olyan filmek, amiket unalmasnak tartok, mégis szeretem őket. Pl: Tarr Béla Torinói lova.

Gaben No.1 2014.01.25. 12:18:36

Megtisztelve érzem magam, hogy a drágalátos Electromám felkerült a listára :D
Az Idegleléssel egyetértek, az Út a vadonba felkerülésével viszont nem. A film egyetlen negatívuma szerintem Kristen Stewart, akit már itt utáltam a Twilight előtt, a 0 színészi eszköztára miatt.
Nálam még helye lenne a Szenvedélyek viharábannak, az Egyedül nem megynek, és a Zodiákusnak is, annak ellenére, hogy az utóbbit jó filmnek tartom. Meg persze a Funny People is előkelő helyen lenne, az indokolatlan hosszúsá
ga és Adam Sandler, de főleg Eric Bana kritikán aluli alakítása miatt is.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.01.25. 12:52:54

A 2001 űrodüsszeia űrhajószerelős jelenete egyszerűen kibírhatatlanul unalmas, én 3-szor egymás után elaludtam rajta, ahogy 20 percen át csak a Dath Vader lélegzés megy (v az se). pedig utána jön a film izgalmi csúcspontját jelentő "Hal kérlek nyisd ki az ajtót." jelenet :)

A másik a Made in Hollywood, ott minden negyedórás semmi nem történik jelenet uazt a mondanivalót rágja a szánkba, és ez a film fele után már nehezen tolerálható.

obscuriloquium 2014.01.25. 12:58:02

Khm, a Ne nézz vissza mint unalmas, szar, rosszul öregedő film? Szeretnék én látni még egy ilyen gyönyörű, ijesztő filmet, amelyik így kidekázza az információt, a természetfölöttivel kapcsolatos utalásokra nem ad választ, és mégsem érzi úgy az ember, hogy meglindelofolták. Az egyik legnagyobb élményem volt, és sajna például a Berberian Sound Studiónak nem sikerült leutánoznia a trükköt.

Razzul 2014.01.25. 14:20:37

@REMY: A sátántangót bűn volt kihagyni a listáról.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.25. 15:43:51

@REMY: @Dr_utcai_arcos: A Sátántangóra még nem készültem fel lelkiekben, hogy végignézzem, meg időt sem könnyű keríteni rá, így látatlanban nyilván nem kerülhetett fel, ahogy azt Dr. utcai arcos is megmondta. (REMY, az Electromához sok sikert!)@Swarm: :D

@Kaumatzi: Igen, a Drive nagyon rétegfilm. Nincs nagyon aranyközépút, vagy imádja vagy utálja az ember. Nekem speciel az egyik kedvenc filmem, de megértem, ha neked nem tetszett, nem hétköznapi a stílusa.

@Gaben No.1: Az Egyedül nem megy-et még nem láttam, de Audrey Tautou miatt valószínűleg meg fogom nézni. (Már ha a francia filmre gondoltál).

@MolnarErik: A 2001: Űrodüsszeia azért nem került be, mert az általad említett rész valóban unalmas, de azért a film nagy részéről ezt nem tudnám elmondani. A listára csak olyan filmeket vettem fel, amik végig nagyon unalmasak (vagy legalábbis a nagy része az). A Made in Hollywood számomra kimaradt és nem is nagyon tervezem a megnézését. :)

Gaben No.1 2014.01.25. 16:05:34

@Powerful900: arra, bizony. De amúgy nem kibírhatatlanul rossz, hanem inkább ilyen semmilyen és unalmas. Tipikusan olyan valami, amit semmi értelme nincs megfilmesíteni.

itchap 2014.01.25. 16:19:07

Nekem a Szarvasvadász esküvő jelenete, ami tök felesleges és hosszú. nagyon hosszú, már a kanapé oldalát ütöd és még mindig a lagzi.

blacker24 2014.01.25. 18:08:43

A Szemekbe zárt titkokkal nagyon nem értek egyet, nagy kedvencem. Az Ivócimborák egész okés bár semmi fullextra. Olivia Wilde pedig egész jó eyecandy. Az idei legunalmasabb film nálam az Amerikai botrány első fele, halálosan untam és majdnem abba is hagytam. És meg fogtok kövezni de anno a Ponyvaregényt nem tudtam végignézni annyira untam. És nem is Tarantino miatt mert a Becstelen Brigantik nagyon tetszett.

Deepblue Noir (törölt) 2014.01.25. 19:07:51

a királynő lényegében nézhetetlen, de bizonyos helyeken ezt nem szabad leírni:)

elgigante70 2014.01.25. 19:19:13

Dillinger halott Marco Ferreritől. A lista összes filmje akciófilm hozzá képest, mégis az egyik kedvencem. Szerintem ez kizárólag attól függ, hogy mit vársz el egy filmtől.

trazz 2014.01.25. 19:46:19

Életem legunalmasabb filmjét még gyermekkoromban láttam (pontosabban nem láttam), amikor a magyartanárnőnk kötelező jelleggel elvitte az osztályt a "Halott ember levelei" című fergeteges szovjet "akciófilmre". Olyan unalmas volt hogy kb negyed óra után a szó szoros értelmében rosszul lettem az unalomtól és ki kellett mennem a levegőre hogy el ne ájuljak. :D

gastrogertekelo 2014.01.25. 19:52:06

A Sátántangó jó kis film, egyszer elkezdtem nézni, épp valami váróteremben voltak, kint esett az eső, bealudtam, majd másnap mikor felébredtem, még mindig ott voltak, mondván, még mindig esik az a rohadt eső, és asszem akkor elkezdtek egy bicskával falatozni.
Majdnem felébredtem. Állítólag azért tartott olyan sokáig a beltéri forgatás, mert kint sokáig esett az eső, meg doku-reality film, vagy mi.
Régen láttam, most kedvet kaptam hozzá :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.25. 20:04:43

@Gaben No.1: Érdekes, hogy a Funny People-t írtad, mert az Ivócimborákkal az a film versengett a 10. helyért, végül az előbbit hoztam ki "győztesnek" a párharcból.

@itchap: Lehet, hogy nagy szégyenfolt, de a Szarvasvadászt még nem láttam. Tudom, hogy nagy klasszikus, de a lélek valahogy nem vitt rá, hogy megnézzem. Szerintem unnám, bár ki tudja...

@Hurrá Torpedó: A Honfoglalás az egy bűn rossz film, de én annyira unalmasnak nem találtam. Tény, hogy nem a legpörgősebb, de legalább lehet a bénaságain röhögni. :D

@blacker24: Gondolom nem meglepetés, hogy az Ivócimborákat kizárólag a két főszereplő hölgy miatt néztem meg. :) Az American Hustle-höz még nem volt szerencsém, de elég nagy hype-nak örvend.

@elgigante70: Ez a filmcím sem cseng ismerősen a számomra. Igen, ez egyébként fontos szempont, hogy attól, hogy egy film unalmas, még lehet jó. Például egy ideig úgy volt, hogy a Jesse James meggyilkolása, a tettes a gyáva Robert Ford is rajta lesz a listán, de végül nem került be. Nemrég írtam róla és hiába adtam rá egy nyolcast, iszonyatosan vontatott és unalmas film.

@trazz: Ne is mondd, ezek a tipikus 30-40 éves filmek, amikről senki nem hallott. Nagyon érdekes stílusúak ezek az alkotások, némelyiknek kifejezetten érdekes sztorijuk van, de ezek a Szovjetunió ideje alatt készült "gyöngyszemek" nem éppen a magával ragadó tempójukról voltak híresek. :)

@gastrogertekelo: Azt egyhuzamban nagy teljesítmény megnézni. :)

trazz 2014.01.25. 20:09:18

Az hagyján ha olyanról lenne szó amiről senki nem hallott, csakhogy adott évben ez volt a kötelező olvasmány, így ezt még el is kellett volna elméletileg mindenkinek olvasnia. :D

Dr_utcai_arcos 2014.01.25. 20:11:55

@blacker24: A Becstelen brigantik jó film(lenne...), ha van hozzá megfelelő "segédeszköz". Viasaton (?) adták a jómúltkor szinkron (csak az angol) és feliratok nélkül. Már azon voltam, hogy megölök valakit, egy olyan film aminek 60?70?%-a németül vagy franciául eredetiben leadni??? Elmebetegek azok ott a csatornánál, komolyan mondom.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.25. 21:25:46

@Dr_utcai_arcos: Biztos magyar adón nézted te? :D
Nehezemre esik elhinni, hogy miközben a magyar tévézés elmúlt 50 évében nagyjából semmit nem adtak szinkron nélkül, még feliratra sem futotta.

borisz 2014.01.25. 21:30:29

az orosz bárka tényleg 1 db, vágás nélküli snitt? csak ezért akarom megnézni

blacker24 2014.01.25. 22:37:55

@Dr_utcai_arcos: Pedig Christoph Waltz németül az igazi... Érdekes volt őt SS tisztként látni holott korábban különböző német filmekben általában átlagembereket alakított.

blacker24 2014.01.25. 22:42:27

@danialves: Sajnos néha előfordul hogy ha a filmben angolon kívül más nyelv is van akkor a szinkron lemarad.

Adriano cselescsávó 2014.01.25. 23:37:33

Primitívségre vall egy olyan filmben mint pl. A Melankólia a pörgösséget és az izgalmat keresni.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.26. 00:44:59

@Adriano cselescsávó: "Nem akcióorgiát vártam, (főleg nem von Trier-től) de túlzás nélkül állítom, hogy szétuntam az agyamat rajta."

Dr_utcai_arcos 2014.01.26. 02:12:52

@danialves: Igen :(. @blacker24: pontosan, ezért kellett volna felirat. A Híd-ban is elég vicces, amikor a szinkronban nem érted, hogy mit nem értenek a svéd rendőrségi irodában -gondolom ott az eredetiben vagy svéd <--> dán a szöveg, vagy angol :).Na, most megnézem, pont augusztus 20-án volt a Via3-on.

zsurzsenka 2014.01.26. 04:43:36

@REMY: pontosan ezt akartam írni! (vállalva a kövezést is érte)

porch monkey 4 life! 2014.01.26. 11:01:51

Farkasokkal táncoló? Bődületesen hossz és érdektelen, ezerszer lejátszott klisékkel.
Anthony Mingella (RIP) bármelyik filmje? De tényleg, kivétel nélkül mindegyik, igaz, legalább az operatőri munka szuper.

Kheopsz · http://giza.eg 2014.01.26. 11:43:03

Ezek a filmkritikák akkor a legrosszabbak, amikor sorokat okoskodnak egy filmről, úgy, hogy egy büdös szót nem írnak a tartalmáról... Szerintem.

algi80 2014.01.26. 11:59:40

Az Engedj be!-ben szerintem húszmilliószor több dolog történik, mint mondjuk a Man of Steelben.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.26. 12:42:25

@porch monkey 4 life!: Szerintem még bőven nézhető kategória, sőt nem is tartom rossz filmnek.

@Kheopsz: Ezek nem kritikák, hanem egy tízes toplista helyezettjei. Amikor filmkritikákat írunk, akkor szoktuk a tartalmat is az írásba beleszőni. Akit pedig érdekel egy-egy darab a listáról, az nyugodtan utána tud nézni a tartalomnak is.

@algi80: Az Engedj be! története tényleg érdekes és lehet, hogy vannak benne események, de iszonyatosan lassú film szerintem.

Nyílméregbéka 2014.01.26. 18:15:31

Az Engedj be nekem nem volt unalmas, sőt nagy kedvencem a film.
A ketegória egyértelmű győztese egyébként a Sátántangó kell legyen! Majdnem eret vágtam már magamon, de egy vesztett fogadás miatt végig kellett néznem. Nevezném még a kategóriában Kubrick "mester" két művét a Tágra zárt szemeket, és szerintem a 2001 űrodüsszeia is az elejétől a végéig unalmas volt nem csak a nyitójelenet...

K.Leslee 2014.01.26. 19:50:13

Engedj be, nem volt unalmas a Melancholia szerintem egy nagyon jo film(pedig nem szeretem Lars-t), bar az eleje tenyleg el van nyujtva, de okkal. Oda kell figyelned ra hogy hogyan viszonyulnak egymashoz a szereplok, hogy megkapd a reszletes karakterrajzokat.

Viszont...latta valaki a Once Upon A Time In Anatolia? Vagy most neztem az Ain't Them Bodies Saint.
Ezek olyan filmek amiket a hangulat kene hogy elvigyen a hatan, de az rohadtul nem eleg. Vannak lassu de megis izgalmas filmek remek hangulattal(pl. No Country For Old Men).

Embere valogatja, valoban. Nekem pl a 2001:Urodusszeia nem volt unalmas. Bar megertem ha valakinek az.

Bodnár Zsolt · http://rewatch.blog.hu 2014.01.27. 18:42:42

Naa, nehogymár A királynő legyen az első :D Szerintem már csak a zseniális, és a célszemélyek által is elismerten pontos alakítások miatt is nagyon érdekes film, és bár a Diana-mizériának nem a legevidensebb részletét ragadták meg, szerintem a sztori is a helyén van.

Az orosz bárka viszont valóban egy olyan film, amit hiába lehet imádni a technikai tökéletessége miatt, egyszerűen unalmas.
Az Only God Forgives nálam tuti top3-as, az amúgy zseni Cronenberg Pók című filmje is ott lenne a listámon, és most néztem meg a Lucas-féle THX1138-at, de még nem találtam rá szavakat.

Nyílméregbéka 2014.01.27. 20:14:06

Az Élet fája. Istenem de borzalmasan unalmas egy film volt, a tavalyi év mélypontja volt nálam., pedig amúgy kedvelem Malick filmjeit. Pontosabban kedveltem, mert ezután egyet sem vállok be többet.

Bodnár Zsolt · http://rewatch.blog.hu 2014.01.27. 23:18:18

Mármint (most nézem csak mit írtam), természetesen a legunalmasabb filmek között top3-as az Only God Forgives, a félreértések elkerülése végett :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.01.29. 10:37:25

@danialves: Sok sok éve, mikor a Keresztapa sorozatot adták le, az egyik reklám után valahogy nem volt felirat a film alatt, amikor folyamatosan olaszul karattyoltak. Úgy látszik, hogy a feliratokkal még mindig hadilábon állnak...

Az Út a Vadonba népszerűságét én sem értem. Annak fényében meg főleg, hogy egy olyan droidról szól, aki az egyik leghíresebb Darwin-díjas lehetne, de valahogy nem jelölték és a filmből kihagyták azt, hogy mennyire felkészületlen és buta volt szegény...

suncipoci 2014.02.21. 13:39:30

Az Engedj be egy kiváló film!
Kíváncsi lennék a szerző "A 10 legizgalmasabb film - szerintem!" című összeállítására!!!

elgigante70 2014.02.26. 09:40:04

@Powerful900: ne már, a jesse james kurva jó! itt egyszerűen arról van szó, hogy elég érett vagy-e egy olyan filmre amiben nincs másfél percenként egy durva akciójelenet.

Editor Bob 2014.07.19. 19:27:00

Én az Órák és az Emma című borzalmakat is a listára tettem volna.

K.Leslee 2014.07.20. 19:39:09

@Nyílméregbéka: mmiert, az Elet faja egy nagyszeru termeszetfilm :-)

Hattori Lazlo 2014.10.12. 15:22:49

tejóisten, legunalmasabb filmek között a melancholia És az engedj be ? Annnak fényében hogy egy másik postban a Stalker egekbe van magasztalva, és mindenkinek ajánlva, azért ez nevetséges... mármint a stalker egy jó film de sztem nagyon keveseknek emészthető, ráadásul iszony hosszú és azért néha unalmas... A melancholia nem az, van egy alap hangulata, (könyörgöm ilyen címmel mit vártunk) de e nélkül nem menne át az üzenet... az engedj be meg ha nem ilyen amilyen, akkor meg lehet nézni milyen ócska tinihorrort csináltak az amcsik ebből a szuper filmből...

sztich 2015.04.11. 19:07:54

Az Út a vadonba, az Engedj be! és a Szemekbe zárt titok c. filmeknek szerintem nincs itt a helyük. A királynőről már lehetne vitatkozni, viszont a színészi játék miatt el tudok siklani felette. :)

Holtsav 2020.01.12. 10:39:18

Szerintem meg a Melankólia Trier legjobb filmje.
süti beállítások módosítása