Nyerj páros belépőt a Nem vagyok sorozatgyilkos című film díszbemutatójára!
2018. június 25. írta: Kata SWL

Nyerj páros belépőt a Nem vagyok sorozatgyilkos című film díszbemutatójára!

Június 28-án mutatják be a magyar mozikban a Londoni Nemzetközi Filmfesztivál versenyprogramjában bemutatkozott és számos fesztiváldíjjal elismert Nem vagyok sorozatgyilkos című thrillert. "John Wayne Cleavernek hívnak. 15 éves vagyok, és a hullák a hobbim. A terapeutám szerint szociopata vagyok. De nem vagyok sorozatgyilkos." John megszállottan érdeklődik a sorozatgyilkosok iránt, de nem szeretne hozzájuk hasonlóvá válni. Pedig óriási a kísértés…Mivel gyerekkora óta a családja által üzemeltetett halottasházban segédkezik, hozzászokott a holttestek látványához és meg is kedvelte őket. Azok legalább az élőktől eltérően nem kérnek számon rajta minduntalan emberi érzéseket... Amikor egy brutális sorozatgyilkos elkezdi áldozatait szedni a csendes kisvárosban, kénytelen felülírni a maga számára alkotott szabályokat, amelyekkel eddig kordában tartotta a benne lakozó sötétséget. Miközben saját belső démonjaival is küzd, nyomozni kezd a tettes után, akiről egyre inkább az a benyomása: természetfeletti képességekkel bír.

nem-vagyok-sorozatgyilkos-b1-hun-poster-v2.jpg

Azok között, akik helyesen válaszolnak az alábbi kérdésre, 5 db páros belépőjegyet sorsolunk ki a díszbemutatóra:

 

Ki az írója a film alapjául szolgáló, hazánkban is megjelent bestsellernek?

 

A megfejtéseket a smokingbarrelsinfo@gmail.com e-mail címre várjuk "Nem vagyok sorozatgyilkos" tárggyal 2018. június 26. 23:00-ig. A nyerteseket másnap délig e-mailben értesítjük. 

A film díszbemutatója: június 27. (szerda), 19:00 óra, Pólus Mozi

 

A Vissza a jövőbe trilógia Dokija, Christopher Lloyd merőben új, hátborzongató szerepkörben tűnik fel. Billy O'Brien misztikus thrillert, a pszichológiai horrort és a lélektani drámát vegyítő alkotás világszerte sikerrel mutatkozott be a fesztiválokon, többek között a rangos Londoni Nemzetközi Filmfesztivál versenyprogramjában is.

A filmet június 28-tól vetítik a hazai mozik, eredeti nyelven, magyar felirattal. 

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr914070817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása