
Az egyetlen értelmes húzásai az alkotóknak az volt, hogy a változatos sztorikat megpróbálták egy nagyszabású, "all star"-jellegű forgatókönyvbe összerázni, az író szerepeltetésének köszönhetően nem kevés önreflexióval a szóban forgó történetek kapcsán. Azonban a végeredmény közel sem olyan merész, mint amilyennek a fentiek alapján tűnne, ugyanis ezt a koncepciót éppen azokra a tini-kalandfilmes klisékre építették, amelyek iszonyatosan megmérgezték a műfajt az utóbbi időben. Ha például Stine szörnyeit kicseréljük zombikra, máris nagyjából ott vagyunk, ahol az eredetiséggel szintén nem vádolható Scouts Guide to the Zombie Apocalypse tartott. De az még valamennyire elviselhető lenne, hogy a Libabőr forgatókönyve egy jól beprogramozott robotként manőverez az idióta csajozógép haver, az apakomplexusok és a megmentendő iskolai bulizók között, azonban sajnos mindezt iszonyatos mértékű bugyutasággal önti nyakon.

Ennek nyomán pedig a Libabőr hiába foglalkozik a 16-17 évesek problémáival (új helyre költözés, első szerelem), nem hiszem, hogy az eredeti célcsoportja bármilyen szinten is komolyan tudná venni, ugyanakkor a 8 évesek számára értelemszerűen még nem lesz releváns. Könnyed horror-vígjátékként pedig tipikus módon éppen azért bukik el, mert a két műfaj tökéletesen egymás ellen dolgozik benne. Igaz, amennyi erőfeszítést ebbe a szkriptbe öltek, ez a legkevésbé meglepő...
4,5/10
A Libabőr teljes adatlapja a Magyar Film Adatbázis (Mafab) oldalán