Akik nem kaptak Oscar jelölést 2018-ban (videó)
2018. január 27. írta: Gaben No.1

Akik nem kaptak Oscar jelölést 2018-ban (videó)

Minden évben akadnak olyan filmes teljesítmények, melyek habár kimaradnak az Oscar jelöltlistájáról, mégis úgy érezzük, vannak annyira kiemelkedőek, hogy akár kaphattak is volna jelölést, ha nem lenne annyira ignoráns velük szemben az akadémia. Ezeket 2012 és 2015 között remekül összeszedte a JoBlo Movie Trailers. Sajnos az elmúlt 3 évben nem készítettek ilyen jellegű videót (valószínűleg a radikálisan csökkenő nézői érdeklődés miatt). Ezért úgy határoztam, ha nem nézhetem meg az ő videójukat a témában, akkor elkészítem én a sajátomat. Jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr9113605287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Történelem p 2018.01.28. 14:20:56

Én egyedül Harry Dean Stantont hiányolom igazán a jelöltek közül, amennyire Hollywood a múltban él, egy posztumusz jelölést megérdemelt volna az egész karrierjéért :(

röf 2018.01.28. 19:32:10

Nem az a kérdés, melyik film maradt ki, hanem az, amelyik ott van, hogy kerül oda?

Ogre_ 2018.01.28. 20:10:22

Hááát megnézve a videót, .... talán nem véletlenül nem kaptak jelölést! :-)
süti beállítások módosítása