Villámkritikák: Másnaposok 3 (2013) /  A texasi láncfűrészes: Az örökség (2013)
2013. június 24. írta: FroG

Villámkritikák: Másnaposok 3 (2013) / A texasi láncfűrészes: Az örökség (2013)

Igazán rég írtam villámkritikákat a blogra, ennek apropóján tehát újra ezzel a stílusirányzattal próbálkozom. Ez részben azért volt szükséges, mert mai két alanyomat már mindenki-mindenhol szarrá oltotta, így egy hosszabb kritikában egyikükről sem tudtam volna teljes értékűen "egyedit" alkotni, de talán ez még így sem megy majd. Mindenesetre megpróbálom.


Másnaposok 3


hangover.pngA Másnaposok-széria előző részei számomra mindig nagyon kellemes filmélmények voltak, még akkor is ha a második epizód pofátlanul önismétlő volt. Szóval a pozitív elvárásaim adottak voltak a 3. etaphoz is, amely sajnos annyira blőd és élvezhetetlen, hogy erősen kellett a fejemet vakarnom egy-két pozitívum megemlítéséhez, és még így sem sikerült. A Másnaposok 3 ugyanis egy pofátlanul gyenge, humortalan, ötlettelen és átgondolatlan hulladék, ami a bő másfél órás játékideje alatt csak össze-vissza kapkod a különböző stíluselemek között, mégsem találja meg a megfelelő utat egy élvezhető filmélmény megalkotásához. Ezért pedig azt hiszem teljességgel Todd Phillips dilettantizmusa a felelős, a rendező eredeti ötletek helyett inkább humorosnak szánt , ám baromi fárasztó poénokkal operál, és elvárja a nézőtől, hogy csak a már jól megszokott és megkedvelt karakterek miatt nevessünk az undorítóan lecsupaszított humorforrásokon. A lezárás még felvet egy esetleges folytatást, de a jó Isten óvjon meg minket ettől, és Phillips további munkáitól. 3/10



A texasi láncfűrészes : Az örökség


texaschainsaw.pngBevallom őszintén, én valamilyen szinten vártam ezt a filmet, részben az első epizód zsenialitása miatt, másrészt pedig a 2003-as és 2006-os filmek is tetszettek. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy itt is óriásit kellett csalódnom, ugyanis az új epizód nem több egy agyatlan tini-hentelős, vérfröcsögős baromságnál, és még ezeket az elemeket is rosszul építi be az amúgy is rendkívül szar történetbe. Komolyan nem értem melyik hülye volt aki kitalálta, hogy Bőrpofa (Myershez hasonlóan) meghatódjon, mert anno volt neki egy kishúga, aki most bombázóvá cseperedett. A forgatókönyv nulla, a látvány felületes, Bőrpofa maga meg egy idióta, aki nem hogy félelmet nem tud kelteni, de már önmagában nézve is csak egy hatásvadász semmiség, akit mintha a sérült elméjűek osztályából engedtek volna ki, jó magaviselete miatt. Ennek ellenére mégsem mondanám hogy nézhetetlen a film, igazi trash-élményként még akár el is mehet, annyi vér és szufla van benne, hogy egy haveri társasággal történő nézést megérjen, de többre egyáltalán nem jó. 2/10

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr615374336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.24. 00:10:37

Szintén csalódtam a Texasiban, de azért +2,5 pontot én még rátettem :D Reméltem, hogy tudják majd hozni az elődök szintjét, de sajnos semmiben nem ér fel hozzájuk. Nincs hangulata, nincs benne normális hentelés, semmi... kár érte.

No, de majd az Evil Dead kritikádra leszek kíváncsi. Ha már horrornál vagyunk... :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.06.24. 10:07:53

@REMY: Hát az Evil Deadre már én is nagyon kíváncsi vagyok, bár ha jól tudom a hazai mozik nem tűzik műsorra :/.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.06.24. 10:17:13

A Másnaposok 3 csöppet sem volt vicces, próbáltak egy komolyabb filmet összehozni, de elcseszték.
A láncfűrészes nekem közepes, a csavart le tudtam nyelni.:)

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.24. 10:48:00

@FroG: Nem, de lassan kijön DVD-re, és akkor khm... :D
süti beállítások módosítása