Pofátlan önpromózás következik
2014. november 01. írta: danialves

Pofátlan önpromózás következik

Akár kérdőívben, akár kommentekben sokszor írtátok már, hogy (többek között) azért szeretitek a blogot, mert itt mindig lehet valami ismeretlen filmet találni. Idővel pedig arra gondoltam, hogy miért ne kössem össze a keresletet a kínálattal, a közvetítő kiiktatásával. Szóval erre jött létre a Filmalternatíva facebook-oldala, ahol csupa olyan filmmel találkoztok majd, amely nem jut el a magyar forgalmazásba. Szerény személyem mellett FroG kolléga, illetve lisztes és lennoxasaki fogják szerkeszteni az oldalt.

És hogy miért kéne nektek, a blog rendszeres olvasóinak követni az oldalt? Először is, nem írhatunk itt minden filmről, ez viszont nem fog megakadályozni minket abban, hogy oda kiposztoljuk őket. Tehát a kedvenc kazah found footage vígjátékodról akkor is hírt kapsz, ha történetesen egyikünket sem érdekel annyira, hogy kritikát írjunk róla. Másodszor, itt minden olyan információt megkaphatsz, amivel egy blog keretében nem foglalkozunk, nevezetesen, hogy mikor jön a film, milyen felirat van hozzá és hasonlók. Harmadikként pedig a "több szem többet lát" messze nem elhanyagolható hatását emelném ki, terveink szerint négyünk (és persze a remélhetőleg minél gyorsabban kialakuló közösség) látóköréből szinte semmi nem fog kiesni.

Ennyi lett volna a kéretlen termékbemutató, ha sikerült meggyőznöm titeket, akkor lájkoljátok az oldalt és jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr186853701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

osvathzoltan 2014.11.01. 18:42:11

-azért szeretitek a blogot, mert itt mindig lehet valami ismeretlen filmet találni-

fatal error
fatal error
#1001 01110
#1111 10101
#1001 10001
#1fd

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.01. 18:47:23

@osvathzoltan: Csak kérdezem, tőled számíthatunk majd valamikor értelmes kommentekre?

osvathzoltan 2014.11.01. 19:00:33

@danialves: hogy őszinte legyek ez értelmes, én eddig nem nagyon találkoztam a blogon ismeretlen filmmel

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.01. 19:11:30

@osvathzoltan: Egyrészt, amíg nem tudod emberi kommunikációs formába önteni a kommentjeidet, addig ezt tagadni vagyok képtelen. De ahogy látom, ha akarod, különösebb megerőltetés nélkül megy ez, szóval szerintem próbálkozz vele gyakrabban. ;)

Másrészt így kifejtve sem látom sok értelmét az általam leírtak fényében, mármint a nyilvánvaló autofellációt kivéve, de segíts, hátha csak én nem értek valamit.

osvathzoltan 2014.11.01. 19:28:01

@danialves: "Egyrészt, amíg nem tudod emberi kommunikációs formába önteni a kommentjeidet, addig ezt tagadni vagyok képtelen."

Tehát ha nem fatal errort írok csak simán megjegyzem, hogy nincsenek kevéssé/kevésbé ismert filmek a blogon akkor ez így is van. No de ha fatal error meg egyesekkel és a nullákkal kezdem el írni a halál szót, majd megunom akkor már lesznek ilyen filmek ismertetve?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.01. 19:31:34

@osvathzoltan: Nem, ez arra vonatkozott, hogy amíg nem vagy képes normálisan kifejezni magad, addig ezt kénytelen (sry, előzőben elírtam) vagyok tagadni.

De látom, sikeresen kifejtetted, miért volt értelmes. Ja, nem...

osvathzoltan 2014.11.01. 19:33:53

@danialves: Na mind1, akármit írunk attól még tény, hogy a smokings alapvetően moziblog meg Filmbarathi néha ír egy fél oldalt klasszikus de jelzem ismert sőt talán a legismertebb klasszikusokról.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.01. 19:45:54

@osvathzoltan: Mint ahogy az is tény, hogy sokan írták a kérdőívben meg a kommentekben is, hogy "(többek között) azért szeretik a blogot, mert itt mindig lehet valami ismeretlen filmet találni". Szóval egy centivel sem vagyunk előrébb, de biztos volt értelme, még ha számomra nem is derült ki, hogy mi.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.11.01. 21:42:22

@osvathzoltan: Csak mondom, pár hónappal ezelőtt dobtam össze egy egész listát az ismeretlen filmekből. Szóval, erről ennyit. :)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.01. 22:20:48

@FroG: Ettől még mindig igaz, hogy ő nem talált ismeretlen filmet a blogon. Oké, mondjuk minden 10. posztot olvassa csak el, de hát az meg kit érdekel?
Igazán hozzászokhattál volna már ahhoz, hogy az olvasók mindent jobban tudnak, még azt is, hogy heti hány írás jelenik meg. ;)

FilmBaráth 2014.11.01. 23:18:36

@osvathzoltan: a klasszikusokról sem írok rövidebb kritikát, mint a többi filmről:-) Szerintem nem csak a legismertebbek kerülnek szóba (pl. Vampyr legutóbb), de ahogy már korábban is mondtam, várjuk a javaslatokat a filmekről a kívánságdobozba, amelyekre szeretnéd felhívni a figyelmünket:-)

Dr_utcai_arcos 2014.11.02. 20:26:03

@osvathzoltan: Sajnos én nem vagyok akkora ász mint te (nem, valójában egyáltalán nem bánom...) én már rengeteg filmet találtam itt amit később megnéztem. Hogy ne a pusztába kiáltsak, rövid lista azokból, amikről itt olvastam először: Chronicle, Romper Stomper, The worlds end, The proposition,Bad words, Metro Manila, stb. De ismétlem, én nem számítok...

osvathzoltan 2014.11.02. 20:37:02

@Dr_utcai_arcos: erre mit írjak fele ment a Cinefesten én azokat ott néztem helyben
a Romper Stomper szerintem ismert főleg hogy Crowe is jó

de wait mitől lennék én ász

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.03. 20:23:23

@osvathzoltan: "erre mit írjak"
Hmm, szóval most már nincs értelmük ezeknek a kommenteknek? :D

Eszerint igazad van, tényleg nem vagy ász, csak leoboázni jöttél ide magadat, egy kissé átlátszóan. Ez van, legközelebb jobban sikerül. ;)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.03. 21:19:12

@osvathzoltan: Jól van, akkor eszerint te sem vitatod ezt. Vagy szólj, ha igen. (Nem mintha idáig nem lett volna lehetőséged ezt kifejteni.)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.03. 23:03:27

@osvathzoltan: Szerintem nem vagy te olyan buta ember, hogy ötödszörre is le kelljen írnom. ;)

osvathzoltan 2014.11.03. 23:05:03

@danialves: De. Kellőképpen olyan buta vagyok kérlek írd le ötödszörre is.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.03. 23:10:50

@osvathzoltan: Ha tényleg ennyire buta vagy, akkor inkább nem fárasztom magam vele, bocs.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.03. 23:13:37

@osvathzoltan: Szívesen, mindig szakítok időt azokra, akik értelmes kommentekkel tisztelik meg a blogunkat. ;)

osvathzoltan 2014.11.03. 23:28:06

@danialves: Szerintem te feketemágus lehetsz a rohadt életbe, érted tisztelik nem megtisztelik.

NY124 kód alatt meghajlok mert 1x2+4=6/2=3 triangulum illuminati

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.11.04. 07:57:46

@osvathzoltan: Nem tudom, a varázslat inkább nálad lehet, mert olyan emberrel még nem találkoztam, aki egyszerre nem értette, amit írok és nem is tudta kifejezni magát. :D Legközelebb már csak kriptográfus vagy nyelvész vagy valami hasonló társaságában fogok közelíteni a kommentjeid felé, mert ez ijesztő.
süti beállítások módosítása