Aldo vlogja - Kong: Koponya-sziget / Kong: Skull Island (2017)
2017. március 14. írta: AldoWinnfield

Aldo vlogja - Kong: Koponya-sziget / Kong: Skull Island (2017)

shine.jpg

King Kong visszatér, és ismét elemében van! Videókritikámban összefoglalom a híres óriásmajom történetét, illetve elmondom, hogy miért szolgál remek mozis élménnyel a Koponya-sziget. Minden visszajelzést, építő jellegű kritikát, véleményt szívesen fogadok. Jó szórakozást kívánok a videóhoz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr5112324941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.03.14. 14:47:16

Nem nézek ilyen videókat. Ha le lenne írva a véleményed, azt elolvasnám...

AldoWinnfield 2017.03.14. 16:19:41

@Terézágyú: Oké, nincs ezzel baj. Akit érdekel, majd rákattint. :) Ezen nyilván nem fogok megsértődni. ( Plusz, hogy őszinte legyek, nem szeretek másodvéleményt írni, a kolléganő meg írt már a filmről.)

bandigyerek 2017.03.15. 18:55:32

annyi szép hobbi van...

AldoWinnfield 2017.03.15. 22:04:26

@bandigyerek: Egyetértek ezzel a megállapítással, de mit kezdjek vele? :)

Skywatcher 2017.03.16. 14:23:19

Hát sajna erről akkor énis lemaradok, mert itt a melóhelyen minden videó tiltva van tűzfalilag. El-vlogosodik ez a jó kis blog is? Mert akkor sajna le kell szokjak róla :(
(egyébként soha nem értettem, miért jó fél órát beszélni valamiről, eröltetett humorral és kínos megjátszott lazasággal, mikor egy összeszedett írást 5 perc alatt át tud futni az ember kényelmesen. most nem erről a blogról beszélek, mert ez még meg sem tudtam nézni, hanem amerre halad mostanában a világ, mindig mindenki mindenről videót készít, de minek?)

AldoWinnfield 2017.03.16. 16:05:28

@Skywatcher: Ez a blog annyira vlogosodik el, hogy minden héten igyekszem összerakni egy(!) ilyet. :) Szóval kb. semennyire. / És hé, meg lehet nézni otthon is:)/ Tíz perc fölé pedig eddig egy videóm ment, de abban három filmről is szó volt. Nyilván belejátszanak a generációs dolgok is, de a fiatalok jobban szeretik az ilyen videókat. Ezt tudom. És mint minden műfajt, ezt is lehet jól, meg rosszul is csinálni. Elég nagy a valószínűsége annak, ha egészen őszinte akarok lenni, hogy nem csinálom túl jól. De eddig mindössze 5 ilyen videót csináltam, szóval új vagyok a 'szakmában". :) Mindenesetre filmes szempontból van sok filmes vlog, ami bőven szórakoztató és informatív is. Chris Stuckmann vagy Jeremy Jahns pl. tök jók szerintem. Meg nyilván vannak gyengébbek is stb., de miben nincs? Szerintem nem kell félni ettől a műfajtól, itt is lehet találni egy csomó jót. Én azért csinálom, mert szeretem csinálni. És igen, sokáig nekem sem igazán tetszett ez a vonal, de megbarátkoztam vele és most már szívesen nézem is. Mindenesetre úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom vele, a SB szerkesztőség meg nyitott volt az ötletre. Ennyi nagyjából a történet. :)

bandigyerek 2017.03.18. 14:23:07

@AldoWinnfield: Hát keress egyet a vlogolás helyett... nem szeretek így véleményt mondani, mert talán személyeskedésnek tűnik de nem annak szánnám. Ugye olvastad a szöveget?

AldoWinnfield 2017.03.18. 15:15:05

@bandigyerek: Olvastam is. Amikor kamera előtt vagyok, annak is van írt alapja, de az ott már fejből megy. Egyébként semmi baj nincs a véleménnyel, nyugodtan írd meg. De abból, hogy 'annyi szép hobbi van" sokat nem tanul az ember. Nyilvánvaló, hogy nem vagyok egy Szirmai stb. , de ő sem kezdte olyan profi módon, mint ahogy mostanság nyomja. Tudom, hogy sok mindenben kell fejlődni, ezért is igyekszem megfogadni minden tanácsot. Mondjuk más hobbit egyelőre nem szeretnék keresni, inkább megpróbálok jobb videókat készíteni. Szerintem haladok, az elsőhöz képest pl. ég és föld a különbség.:)

bandigyerek 2017.03.21. 16:54:44

@AldoWinnfield: Jól van na, nem ekézni akarlak csak az az igazság, hogy rettentő zavaró módon hangsúlyozol.

AldoWinnfield 2017.03.21. 16:56:51

@bandigyerek: Igen, megkaptam már párszor. :) Látod, ez egy terület, amin biztosan javulnom kell. Gyakorlat teszi a mestert.

AldoWinnfield 2017.03.22. 15:23:29

@bandigyerek: Köszi, igyekezni fogok. Ki tudja, lehet, hogy eltelik egy kis idő és szorgos nézőm leszel... :D :P
süti beállítások módosítása