A Quantum csendje / Quantum of Solace (2008)
2014. szeptember 07. írta: FilmBaráth

A Quantum csendje / Quantum of Solace (2008)

a quantum csendje.jpgAmikor anno kijöttem a moziból a film után, kategorikusan kijelentettem, hogy én többet az életben nem nézek Bond-filmet, mert ennek az eszetlen akcióorgiának az égvilágon semmi köze sincs a franchise-hoz, eltűnt a varázs, őfelsége legszexisebb ügynöke lehetne bárki, a film pedig szólhatna bármiről, ez nem egy A-kategóriás akciófilm, hanem egy Zs-kategóriás Bond-mozi. Kellett néhány év, hogy kiheverjem a sokkot, és a Skyfall ahhoz, hogy újra érdekeljen a sorozat, ma már nincs bennem düh, csak szomorúság. Mert újra nézve is ugyanaz a véleményem, mint korábban: látványos, de teljesen üres akciófilm, szégyenteljesen gyenge Bond-film.

Ott folytatjuk, ahol az előző résznél abbahagytuk: James Bond (Daniel Craig) bosszúvágytól fűtve keresi azt az embert, aki miatt Vesper elárulta. Bármi áron megszerzi az információt, amellyel közelebb kerül hozzá, M (Judi Dench) egyre kevésbé tudja féken tartani. De szükség van rá, mivel egy titokzatos társaságot szeretne felgöngyölíteni, amely olyannyira erős, hogy még az MI6 soraiba is be tud férkőzni. Dominic Green (Mathieu Amalric) a kapocs a szervezethez, így Bond a nyomába ered, oldalán egy bosszúszomjas hölggyel, Camille-lal (Olga Kurylenko)...

A film bemutatása idején tetőzött a Bourne-sorozat sikere, ezért az alkotók úgy gondolták, akkor tesznek jót a franchise-nak, ha a korszak legdögösebb akciófilmjéhez igazítják a Bond-mítoszt. Ezzel csak az a probléma, hogy azért szeretik a nézők már sok évtizede a sorozatot, mert őfelsége legszexisebb ügynökének saját, különleges stílusa van, miért kellene máshoz igazodnia, mikor eddig mindig hozzá igazodtak? Ezért volt A-kategóriás akciófilm, ezért várta mindig mindenki a bemutatót, a dögös ügynököt, a szuper kütyüket, a még dögösebb autókat és Bond-lányokat. Erre kaptunk egy Bourne-másolatot, naná, hogy a rajongók hatalmasat csalódtak.

Nem indul rosszul a film, a szokásos látványos nyitóakciót kapjuk, nem túl eredeti főcímmel, de aztán csak várjuk és várjuk a történetet, a Bond-feelinget, ami csak nem akar jönni. Nem vészesen hosszú a film, de olyan unalmas, hogy az ember lánya azt gondolná, hogy a Háború és békét nézi. Na persze legeltethetjük a szemünket Craig látványosan kidolgozott izmain, de egy idő után ez is meg lehet unni, ahogyan a látványos, de túlkoreografált, túlpörgetett akciójeleneteket, belefáradunk abba, hogy egy folytatásos videoklipet kapunk, nem pedig egy igazi filmet, amelynek van eleje, vége, közepe, története és jól megírt karakterei. Egy-két humoros beszólás akad (Stohl András szinkronja szokás szerint remek, de ez nem sokat segít a helyzeten), de általában kliséhalmazokat kell előadniuk a színészeknek abban a néhány percben, amikor nem akcióznak. 

A forgatókönyv egy fércmű, egyértelműen a látványra helyezték a hangsúlyt, ami önmagában nem lett volna baj, de teljesen elhagyták a franchise jellemzőit, még vodka martini sem volt, sem rázva, sem keverve, Q áldhatja a szerencséjét, hogy kimaradt ebből a rémes epizódból, M menti, ami menthető, de ez sajnos édeskevés. Bond-nak nincsenek árnyalatai, érzelmek nélkül aprítja az ellent, a Bond - lányok rémesen felejthetőek, a főgonosz olyan kevés, mint Mackó sajtban a brummogás. A kutyát nem érdekli, hogy mit szenved Camille a diktátorral, Green annyira szürke, hogy észre sem vesszük, ha besétál a képbe, inkább az óránkat nézzük, hogy mikor érnek már végre véget a szenvedéseink. Hiába jó az operaőri munka, szétvágták a jeleneteket, a zene inkább a zörej kategóriába tartozik. Soha nem örültem még így a vége feliratnak a sorozat megtekintése során, dögunalom, üres és lélektelen film, amelyet szeretnék minél előbb kitörölni az emlékezetemből.

a quantum csendje2.jpgDaniel Craig jó színész, de ezúttal nem kapott sok lehetőséget ennek bizonyítására, egy gyilkológépet alakíthat csak, egyetlen arcjátékkal játssza végig a filmet (természetesen ez a rendező hibája, nem az övé, ennél ezerszer többre lett volna képes). Judi Dench szokás szerint zseniális, a Bond-lányok tökéletesen felejthetőek, pedig Olga Kurylenko legalább kapott néhány akciójelenetet, Gemma Arteton-nak csak az ágytöltelék szerepe jutott. Mathieu Amalric elveszetten bolyong a filmben, Giancarlo Gianni-nek van néhány szép pillanata.

Nem vagyok agresszív alkat, de Marc Foster-nek szívem szerint lekennék egy hatalmas pofont, mert sikerült majdnem örökre nyugdíjba küldenie őfelsége legszexisebb ügynökét, porba tiporta a legendát, agyatlan akcióhősnek állítva be az angol titkosszolgálat legjobbját, megfosztotta a saját stílusától, tucatfilm lett az egykoron saját műfajában exkluzív sorozatból. 

Az egyik legrosszabb Bond-film, felejtsük el, hogy valaha is létezett!

5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr696590021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauro 2014.09.07. 13:01:30

"Amikor anno kijöttem a moziból a film után, kategorikusan kijelentettem, hogy én többet az életben nem nézek Bond-filmet" - aztán megnézted a következőt azonnal. Hm :-) Azt hiszem, tényleg fölösleges következetességet kutatnom az írásaidban. :-)

"A film bemutatása idején tetőzött a Bourne-sorozat sikere, ezért az alkotók úgy gondolták, akkor tesznek jót a franchise-nak, ha a korszak legdögösebb akciófilmjéhez igazítják a Bond-mítoszt." Honnan szeded ezt? Nyilatkozták? Bennfentes havertól az infó? Vagy egyenesen következik abból, hogy te így gondolod, hogy ők így gondolják?

"Ezzel csak az a probléma, hogy azért szeretik a nézők már sok évtizede a sorozatot, mert őfelsége legszexisebb ügynökének saját, különleges stílusa van, miért kellene máshoz igazodnia, mikor eddig mindig hozzá igazodtak?" - érdekes, hogy azok a Bond-epizódok tetszenek neked a legjobban, ahol szánt szándékkal ironizálnak a több évtizedes Bond-kliséken, és egyenesen szembeköpik a klasszikus Bond-attribútumokat (Casino Royal, Skyfall).

"Bourne-másolat" Hát persze, Bourne-ra igazán jellemző a becsajozás, a szerelmi bánat mint motiváció, a Bourne-filmekre az archetipikus főgonosz figurája, csakúgy mint az irrealisztikus akciójelenetek és koreográfiák. (Ezt az előbbi mondatot ironikusan kell érteni - segítek.) Bourne-másolat csak azért, mert két verekedés kábé hasonlít a Bourne-filmekéihez? Kissé túlzó.

Mondjuk ez nem meglepő, ha másik asszociációd a film kapcsán a Háború és béke.

"Bond-nak nincsenek árnyalatai" - sikerült megfogalmaznod James Bond jellemének esszenciáját, s ezt felróni mint olyan hibát, ami eltávolítja őt ebben a filmtől a klasszikus Bond-figurától, mindezt úgy, hogy ha van Bond-epizód, ahol legalább motivációi tekintetében árnyalt a figura, akkor ez az a film.

"Nem vagyok agresszív alkat, de Marc Foster-nek szívem szerint lekennék egy hatalmas pofont, mert sikerült majdnem örökre nyugdíjba küldenie őfelsége legszexisebb ügynökét" Igazából ez a mondat a poszt következetességenek kulcsa: pont ilyet ír valaki a Quantum csendjéről, aki azonnal csípőből lekeverne egyet Marc Forsternak egy találkozásnál. Szerintem a nagy átlag feltenne először három kérdést például a Szörnyek keringőjével kapcsolatban.

Óh, igen, tudom, ez csak a te véleményed, te így látod. Attól még ez az egész Bond-elemző-sorozat egyenesen merénylet a franchise ellen, ahogyan az akciófilm-rangsorok is. Nézői intuíciók halmaza az írások zöme, következetlen asszociációk, megalapozatlan állítások, végig nem gondolt gondolatok csokra.

Sajnálom, de ez az én véleményem. (Nem mintha bármennyit is nyomna a latban.)

FilmBaráth 2014.09.07. 13:56:20

@Lauro: Köszönöm a véleményedet:-)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.07. 15:34:24

tényleg gyenge sajnos.
Se gonosz, se gonosz terv igazából. :S

TomAce 2014.09.07. 16:30:25

A forgatókönyv azért olyan, amilyen, mert épp a forgatókönyvírók sztrájkja zajlott és a félkész könyvet Forster és Craig (!) szedte ráncba, hogy egyáltalán forgatni lehessen. Ettől persze a film még nem lesz jobb, de Bond-rajongóként így már elnézőbbek lehetünk a széria valóban talán leggyengébb darabjával szemben.

Nyílméregbéka 2014.09.07. 18:03:57

Ezt a filmet szerintem a legtöbben alaposan félreértelmezik. Sok negatív kritikat olvastam/hallottam erről a filmről olyanoktól akiknek a Casino Royal tetszett. Pedig ez a kettő, valójában egy film, csak egyszerűen kettévágták. A történet szervesen ott folytatódik a hol a CR abbamaradt. Ez a film tulajdonképpen Bond jellemének kiteljesedéséről szól, összekötve a Casino Royal beli kezdő ügynök bemutatkozását, és a Skyfall beli kiteljesedett bond karakterét, ahogy a bosszúhoz vezető út, és a beteljesitése megváltoztatja őt. A Quantum of Solace végére érti meg Bond, hogy mivé is kell válnia, ha ő lesz a 007-es ügynök, az a könyörtelen orgyilkos (alapvető tévedés, hogy Bond kém lenne), a titkos szolgálat végrehajtója, aki megkaphatja a gyilkolás licenszét, és fogadja el a "sorsát"... A filmben sok apró utalás van erre a "karakterfejlődésre" mint például ahogy a végén elteszi a 9mm-es Wather PPK-t, ami James Bond ikonikus fegyvere volt/lesz. Ez a film tehát egy eredtörténet, vagy reboot lezárása, a Casino Royal végjáteka ha úgy tetszik. Indokolatlannak tartom az 5/10-et, inkább indulatból születhetett, sem mint reális értékelésként. Ha önálló filmkén kéne kezelnem akkor 7/10 pontoznám. Nem a széria legjobbja, de nem is a rosszabbik felébe tartozik.

Nyílméregbéka 2014.09.07. 18:10:46

@Nyílméregbéka: Javítás!! Természetesen 7,65mm-ös Walther PPK! :)))

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.09.07. 18:29:08

@Lauro: Szerintem csak a kolléganő véletlenül elírta a Skyfall kritika címét, mert arra aztán tökéletesen igaz, hogy Bourne-másolat, a TDK vázára felfűzve. ;)

Pont az a baj ezzel, hogy nem olyan, mert tényleg igaz arra a kevésre, amennyit képes voltam megnézni ebből, hogy kb. videojátékszerűen jönnek egymás után az akciók, és ennyi a film.

FilmBaráth 2014.09.07. 18:59:42

@danialves: Nem, a kolléganő nem írta el a film címét, a többit majd a Skyfall-nál megbeszéljük:-)
Ha nem nézted végig, honnan tudod, hogy összeségében milyen a film?:-)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.09.07. 19:14:13

@FilmBaráth: Miért, én tudom, hogy összességében milyen a film?

Egyébként valahogy van egy olyan sanda gyanúm (már csak Lauro kommentjét olvasva is), hogy a produkció közepén nincs egy radikális stílustörés, ahol a nagyszabású, szuperembert igénylő akciók sorozatát felváltja egy sokkal realisztikusabb kémfilm, azaz ezt a kérdést pont azért tetted fel, mert az állításom tartalmával nem tudsz/akarsz vitatkozni. (Vagy szokás szerint nincs időd. ;) )

FilmBaráth 2014.09.07. 19:41:45

@danialves: nem, nem tudod, hogy összességében milyen a film, mert nézted végig, csak egy rövid részlet alapján vontál le belőle következtetést az egészre vonatkozóan:-)
Nem gondolnám, hogy nem tudok vitatkozni, de ha nem láttad a filmet, akkor miről vitatkozzunk?:-)
Általában azért nincs időm vitatkozni, mert inkább a posztok írására fordítom a szabadidőmet és az energiámat:-)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.09.07. 19:56:17

@FilmBaráth: No, akkor ez a félreértés gyorsan eloszlott magától.

Ismét leírom, hogy ha tudtál volna a következtetés igazságtartalmáról vitatkozni, akkor arról beszélnél, nem arról, hogy mi alapján vontam le. Ez szerintem nagyjából meg is válaszolja a kérdésedet.
Gondolom Lauro esetében nem az zavart, hogy ő esetleg nem látta volna a filmet, de ha esetleg mégis ez ekkora gond, akkor nekem az is megfelel, ha az ő kommentjében vitatkozol az alább idézett résszel:
"Hát persze, Bourne-ra igazán jellemző a becsajozás, a szerelmi bánat mint motiváció, a Bourne-filmekre az archetipikus főgonosz figurája, csakúgy mint az irrealisztikus akciójelenetek és koreográfiák. (Ezt az előbbi mondatot ironikusan kell érteni - segítek.) Bourne-másolat csak azért, mert két verekedés kábé hasonlít a Bourne-filmekéihez? Kissé túlzó."

Mint már korábban kifejtettem, pont az a baj, hogy nem általában nincs időd, hanem meglehetősen szelektíven. ;)

FilmBaráth 2014.09.07. 20:09:22

@danialves: Csak a vita kedvéért nem látom értelmét a vitának:-)
Majd ha úgy gondolom, hogy Lauróval szeretnék vitatkozni az ő véleményével, ezt majd az ő kommentjénél meg fogom tenni:-)
Hadd döntsem el én, hogy mire van időm és mire nincs, jó?:-):-)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.09.07. 20:30:10

@FilmBaráth: Érdekes, először az a problémád, hogy mi alapján vontam le a következtetést, utána az, hogy más vonta le ugyanazt a következtetést, de valahogy az még mindig nem került szóba, hogy a szóban forgó következtetés miért ne lenne igaz. Így persze, hogy nincs értelme a vitának, de jelezném, mivel ez neked köszönhető, csak rajtad áll, hogy ezen változtass. ;)

Nem írtam, hogy el akarom dönteni helyetted, hogy mire van időd, ez gondolom megint valami olyasmi szalmabáb akart lenni, mint hogy én tudom, milyen a film összességében. Szóval nyugodtan döntsd el, hogy mire van időd, én viszont meg azzal a szabadsággal élek, hogy eldöntsem, ebből milyen következtetést vonok le. ;)

FilmBaráth 2014.09.07. 20:50:57

@Lauro: Hogy miért néztem meg mégis a Skyfallt, az majd jövő héten kiderül:-)
Saját kútfőből jutottam arra a következtetésre, hogy a Bourne-filmekre jellemző vágások, "történetvezetés", általában a stílus nagyon gyanúsan hasonlít A Quantum csendjében látottakra:-)
Az is ki fog derülni hamarosan, hogy melyik Bond-filmek tetszenek nekem a legjobban:-)
Köszi a segítséget, felismerem az iróniát, te viszont nem láttad meg ugyanezt a Háború és béke emlegetésében (segítek: unalmas:-) amit már csak azért sem kell halálosan komolyan venni, mert Tolsztoj az egyik kedvenc íróm:-)
Csak kíváncsiságból kérdezem, az összes Bond-filmet láttad? Mert az évek során rengeteg árnyalata volt a karakternek, legalábbis szerintem:-)
Soha életemben nem kevertem le egyetlen pofont sem senkinek, természetesen csak képletesen értettem Marc Foster tettleg történő bántalmazását:-)Nem kellene ennyire komolyan venni egy ilyen megjegyzést, természetesen, ha tényleg találkoznék a rendezővel, nem pofozkodnék, hanem teljesen normális hangnemben beszélgetnék vele:-)
Őszintén sajnálom, ha úgy gondolod, merényletet követtem el a franchise ellen, remélem, ezért nem fog összeomlani az Angol Birodalom (segítek: irónia:-))
Köszönöm, hogy elmondtad a véleményedet az írásaimról általában:-)

Lauro 2014.09.07. 22:00:16

@FilmBaráth: Engem nem érdekel, hogy miért nézted meg mégis a Skyfallt.
Nem igazán értem, ha az elemzett film egy akkora rakás szar, hogy már-már kiábrándított az egész Bond-sorozatból, akkor hogyan lehet a legjobb akciófilmek listáján rajta a Bourne-trilógia; szóval ha ennek a filmnek a történetvezetése, vágásai és a stílusa egy az egyben a Bourne-é, akkor lehet, hogy ez egy utánzat, de legalább pont az említett szempontok lennének értékelhetőek, hiszen azok egy - szerinted - szuper filmből valók.

Ha a Háború és békére ironikusan utaltál, akkor az azt jelentené, hogy e Bond-film éppenhogy nem unalmas. És különben is: miért hasonlítasz egy szar filmet egy regényhez, amit - ezek szerint - szeretsz? De még azt is mondod, hogy ezt az ironikus utalást ne vegyem komolyan. Most akkor ne vegyem komolyan, hogy A Quantum csendje ironikus értelemben unalmas? Ez mégis mi a francot jelent?

És most komolyan: probléma, hogy komolyan veszem azt, amit leírsz? Mi alapján szelektáljam, hogy mikor-mit jegyzel le komolyan, és mit nem?

Nem láttam minden Bond-filmet.

Nem azért írom le mindezt, mert annyira tetszene A Quantum csendje. Azért írom le, mert értékelhető érvek nélkül, rossz összehasonlítások és komolyan vehetetlen állítások, valamint érzésem szerint puszta intuíciók alapján húzol le egy filmet.

Napi 1-2(-3) kritikát, portrét, toplistát posztolsz. Nincs mélysége az írásaidnak. Inkább írj háromnaponta egyet, de annak legyen tartalma. Ne annyit állíts, hogy "a karakterek jól meg lettek írva" (minden cikkedben szerepel ez a mondat, vagy az ellenkezője - pedig annyira magyartalan...). Írd meg: MIÉRT JÓ a karakter. Nincs árnyalata Bondnak? Miért? Mihez képest? Milyen árnyalatai voltak?

"Őszintén sajnálom, ha úgy gondolod, merényletet követtem el a franchise ellen, remélem, ezért nem fog összeomlani az Angol Birodalom (segítek: irónia:-))" - ez pedig nem irónia, ez színtiszta cinizmus.

De annak kiváló!

Lauro 2014.09.07. 22:13:10

@danialves: Na hogy a Skyfall fájdalmasan TDK-történetvezetés, ez tény, konkrét, alátámasztható - egyetértek. De hogy A Quantum csendje Bourne-másolat csakmertazért, ez nekem kevés.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.09.07. 22:40:12

@FilmBaráth: Amúgy az tetszik, hogy az általam beidézett részre a kommentjéből csak azért sem reagáltál érdemben. :D

@Lauro: Ettől most agyfaszt fogsz kapni, de kicsit igazságtalannak érzem ezt az összehasonlítást. Én sem alkottam valami nagy indoklást, hanem ugyanúgy csak belöktem ezt a mondatot. Szóval attól függetlenül, hogy egyetértesz, azért én nem éppen az érvelés magasiskoláját követtem el.
(Hozzáteszem, ha kérnéd, részletesen tudnék érvelni mellette és nem térnék ki a kérdés elől sokadszorra. ;) )

Lauro 2014.09.08. 06:57:06

@danialves: Teljes mértékben igazat adok neked, valóban jó az észrevételed, az összehasonlításom kritikája, mely szerint igazságtalan, rövid érvelésed alapján is tökéletesen belátható és helytálló.

FilmBaráth 2014.09.08. 07:38:24

@Lauro: Vérzik a szívem, hogy nem érdekel, miért néztem meg végül a Skyfall-t :-)
Mi köze van az akciófilmes listának ehhez a Bond-kritikához? Egyetlen szóval nem mondtam, hogy a Bourne-filmek nem jók, sőt nagyon is azok, pusztán azt mertem állítani, hogy az én véleményem szerint túlságosan hasonlít hozzájuk, de erősen epigon, tehát egy közepes akcióorgia, amiből éppen a Bond-stílus hiányzik.
Őszintén sajnálom, hogy hiányolod a dosztojevszkiji mélységet az írásaimból:-)
A "nem fog összeomlani az Angol Birodalom" egy másik franchise-ból való, a Sherlock Holmes-ból, és biztos voltam benne, hogy nem fogod értékelni a poént:-)

Monty H. 2014.09.09. 22:43:14

Ezt úgy írom, hogy az összes Bond-filmet láttam. :-)

Amikor a premier idején először láttam a filmet, én is azt gondoltam, ez egyszerűen rémes… Aztán két éve, a Skyfall előtt újranéztem és máshogy hatott rám. Nemrég elővettem a Casino Royale-t is és dettó ugyanaz lett a vége: egész jónak tartom. Craiget nem szerettem ebben a szerepben, de mára elfogadtam. Vele kapcsolatban az az igazi félelmem, hogy mire meglátnánk tőle a kifinomult, beérett Bondot, lejár a szerződése és kerítenek helyette másikat… Hogy kit? Na, ez is érdekes kérdés.

Nem tudom, hogy a Bourne-sorozat tette-e, hogy az új Bond-széria - és ez a rész - ennyire akcióorientált és relatíve földhözragadt lett. Én is hiányoltam a klasszikus atmoszférát, de sajnos a készítők nyugodtan visszavághatnak azzal, hogy az ügynök eredettörténete ez, úgyhogy egyelőre ne várjunk finomságokat tőle.

"A Bond-lányok tökéletesen felejthetők"
Azért ezzel vitába szállnék. Gemma Arterton tényleg csak díszlet, de ez elég sok Bond-girlről elmondható. Ha a Goldfinger hasonló sorsa jutott szőkeségét vennénk, ő se volt több egy vonzó cicababánál, de Arterton legalább intelligens és a vacsorajelenetnél azért beszáll a kémesdibe. Viszont Olga nem hiába került fel a plakátra is. Szerintem ő nem a "felejthető" kategória: szenvedélyes, elszánt és ha kell, a fegyverét vagy az öklét is használja. Más kérdés, hogy ettől sem lesz nagyon mélyen szántó, de ez amúgy is ritka náluk, a nagy átlaghoz képest meg szerintem még mindig egészen kiemelkedő.

Viszont hadd adjak kéretlenül is egy tanácsot a cikk írójának: kérlek, ne használd olyan sokszor az "őfelsége legszexisebb ügynöke" szerkezetet. Minden vonatkozó írásodban benne volt - ebben szám szerint háromszor is. Vannak más szinonimák is rá, például "a 007-es", vagy "kedvenc ügynökünk", esetleg "az MI6 büszkesége", vagy csak simán "Bond".
Ennyi, befejeztem :-)

FilmBaráth 2014.09.09. 23:20:09

@Monty H.: Én Tom Hardy-nak adnám Bond szerepét Craig után:-)
Attól, hogy eredettörténet, még nyomokban meg kellene lennie benne szerintem a klasszikus atmoszférának, ezt a Casino Royale-ban sikerült elérni, ebben a filmben sajnos nem.
Szerintem Olga nem kiemelkedő a Bond - lányok között, valóban kapott néhány jó jelenetet, de ennyi és nem több, több nála jobban megírt női karakter is akadt a franchise történetében.
Köszönöm a jó tanácsot:-)

FilmBaráth 2014.09.09. 23:44:14

@FroG: Szerencsére ő már túlkoros a szerephez szerintem:-)

Nyílméregbéka 2014.09.09. 23:55:08

Beszállok a játékba, szerintem ha nem lett volna a Holmes, Benedict Cumberbatch lenne a legtutibb új Bond. Sajnos a Holmes nagyon ráragadt, nehéz lenne egy másik frenchise arcát vinni.
@FilmBaráth: Tom Hardy sajnos túl alacsony Bondnak. Britnek brit, de csak 175 centi, nincs meg a 180-as minimum ami AR Boccoli kikötése volt a karakterrel szemben. Igaz Craig sincs annyi, de ő csak egy centi híján, azt meg egy cipőn belüli sarokemelővel megoldják. :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.09.09. 23:57:56

@Nyílméregbéka: Csak nehogy valamelyik okos producer felvesse, hogy Robert Pattinson lesz az új Bond. :D

Nyílméregbéka 2014.09.09. 23:59:52

@FilmBaráth: Vagy a kedvenced, Fassbender? Remek Bond lenne és minden kritériumnak megfelelne. :))) Baromi jó színész, igaz félig német, de azért félig ír is mint Brosnan, jóképű, izmos, 183 centi magas...

Nyílméregbéka 2014.09.10. 00:00:47

@FroG: :DDD na, az lenne a frenchise vége!

FilmBaráth 2014.09.10. 07:22:57

@Nyílméregbéka: Az én kedvenc színészem ugyebár Cumberbatch, de ő maradjon csak Sherlock Holmes-nál:-) Fassbender nem rossz ötlet, valóban megfelel minden felsorolt kritériumnak, de szerintem akkor is Hardy lenne az ideális választás a Craig utáni időkre (a magassági probléma szerintem megoldható:-))
süti beállítások módosítása