Bond 24
2015. november 20. írta: FilmBaráth

Bond 24

"Őfelsége legszexisebb ügynöke" - ezen epitheton ornans-t (vagyis eposzi jelzőt) voltam bátor ráaggatni az egyik kritikámban James Bond-ra, amely olyannyira megtetszett a kedves kommentelőknek, hogy többször elküldtek miatta melegebb éghajlatra, melyből következően természetesen már csak azért is belecsempésztem minden írásba, hadd örüljön az erre fogékony olvasótábor. Olyan mélyen sikerült egyesek lelkébe gázolom ezen aljas merényletemmel, hogy még most is felemlegetik nekem, jóval azután, hogy befejeződött a sorozat, amelyben az összes Spectre (amit utáltam, mert harmatgyenge lett, kedvem sem lett volna írni róla, szerencsémre power kollégám levette a vállamról ezt a súlyos terhet) előtti Bond-filmekről írtam. Ez még nem csípte volna a szemem (kaptam én már hideget-meleget az utóbbi években, megedződtem rendesen ilyen szempontból), azonban amikor azzal lettem megvádolva, hogy azért használtam ezt a szófordulatot, mert komoly hiátus mutatkozik a szókincsemben, kicsit durcás lettem (mert ugye Cyrano-val szólván "magamat kigúnyolom, ha kell, de mástól nem tűröm el"), és hirtelen felindulásból összeütöttem 24 stílusban (mert ugye eddig ennyi Bond-filmet láthattunk a moziban) egymondatos szösszeneteket a 007-es ügynökről. 

bond.jpeg

 1. Hazafias

A brit korona leghívebb alattvalója, aki a legszélsőségesebb körülmények között is teljesíti a kötelességét.

2. Szexista

A nőbolond ágyakrobata, akinek a csajozás az első, a világ megmentése csak a második legfontosabb dolog a világon.

3. Iszákos

Az a magát szuperkémnek álcázó alkoholista állat, akinek mindig van ideje két akció között letolni egy Martinit, szigorúan felrázva, nem keverve.

4. Divatos

Az angolok gyöngye, akinek a legjobb szabók dolgoznak, és olyan kiváló minőségű öltönyökben, illetve egyéb ruházatokban mutatkozik, amelyek soha nem gyűrődnek össze a legdurvább akció jelenetek közben sem.

5. Pontos

Órát lehetne igazítani hozzá. Kizárólag luxust.

6. Kacér

Ó, James, nála minden nőnek le kellene csekkolnia, hogy mit tud az ágyban (vagy bármely alkalmatos helyszínen)

7. Lelkes 

Hű, tudjátok, az a szuperpasi, aki a világ legjobb akcióhőse volt egykoron, és még ma is kenterbe veri a többi versenyzőt, ha összekapja magát.

8. Hagyománytisztelő

Az a Martini-vedelő, szoknyabolond nyikhaj, akibe már a nagyanyám is szerelmes volt, és a nagyapám is irigyelt.

9. Szeleburdi

Az a laza csávó, aki mindig akcióra készen rohangál a filmvásznon, vedeli a piát, és az úristennek nem akar megöregedni.

10. Szőke nő

Az a pasi, akinek az a dögös verdája, meg jó csajai vannak, és olyan macsósan tud nézni és lövöldözni.

bond1.jpg

11. Sznob

Anglia büszkesége, aki legendája fényével teszi patinásabbá a brit kultúrát.

12. Üzletember

Az egyik legjövedelmezőbb brit exportcikk, amelynek a reklámértéke felbecsülhetetlen.

13. Romantikus

Lelkem fennen szárnyal, amint James Bond üstöke és aktuális női früstüke feltűnik a filmvásznon.

14. Akció őrült

Durván jól tolja az a pasas a jóságot!!!

15. Költő

Szívem szavát követem, amidőn Őfelsége szerelmetes ügynökét újfent kebelemre ölelem.

16. Író

Basszus, és ezt a karaktert nem én találtam ki!

17. Irigy

Ez az a pasas, akinek a női és a verdái elérhetetlenek a hozzám hasonló átlagember számára.

18. Filmkritikus

Ide nekem azt a fazont, hadd vesézem ki dőre forgatókönyv alapján elkövetett bűneit!

19. Tudományos

Ideje tesztelni, miként hat az agyalapi mirigyemre egy olyan adrenalinlöket, amelyet az új Bond-film remélhetőleg kivált belőlem.

20. Zenebolond

Nos, lássuk, melyik középszerű előadó volt olyan balek, hogy bevállalta Adéle után a főcímdalt, és az mennyire képes aláfesteni a nem túl magasröptű történetet.

bond2.jpg

21. Mozibolond

Anyámnak mondtam, hogy ne szóljon hozzám a következő napokban, rá kell hangolódnom az új Bond-filmre, át kell dumálnom a haverokkal az előző darabokat, végig kell hallgatnom a legjobb zenéket, újráznom kell a kedvenceket, el kell olvasnom azt a sok baromságot, amit a hozzá nem értő bloggerek összehordtak róluk, és még a jegyet is intéznem kell, lehetőleg a premier előtti éjszakai vetítésre, mert összedől a világ, ha nem én látom először az ismerőseim közül!

22. Pesszimista

Ez a film is pont olyan középszar lesz, mint az összes többi. Azért megszokásból megnézzük.

23. Optimista

A moziban jó meleg van, a csajom/pasim ott fog ülni mellettem, annyira nem tolhatták el, hogy ne lehessen megnézni, mi kell még?

24. Marketinges

A rohadt életbe, Mendes-ék jól elcseszték a filmet, most kaphatjuk össze magunkat, hogy ennek ellenére begereblyézzük a népet a moziba, különben nem fogja hozni az elvárt bevételt ez az ócskaság!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr788091980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2015.11.20. 17:03:56

Azért úgy lett volna igazi, hha mindben benne lenne a "nem kicsit" Film Baráth védjegy is :)

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2015.11.20. 22:12:47

Mostanában nagyon ráálltunk ezekre az önirónikus meta-posztokra... fel kell zárkóznom, mert leszakadok a blog fősodrától! :)

Atcsi 2015.11.21. 14:37:34

Sziasztok! Keresek egy filmet. Ha jól emlékszem Kevin Bacon játszik benne. A sztori nagyjából annyi, hogy srácok (asszem) legénybúcsút tartanak valami hotelszobában, felvisznek egy kurvát, akit az egyik véletlenül megöl. Nagyjából ennyire emlékszem, meg arra, hogy tetszett a film. Semmi köze bondhoz, csak beszúrtam a kérdést egy random poszt alá. Ti eléggé filmesek vagytok, valaki talán ráismer ennyiből. :)

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2015.11.21. 14:46:32

@Atcsi: Ejnye-bejnye az offért. Ha itt lenne a főnök, páros lábal törölné kifelé a kommentedet.

Mindenesetre ha rosszul emlékszel Kevin Baconre, és helyette Christian Slater volt a főszereplő, akkor talán a Ronda ügy a filmed 1998-ból: www.imdb.com/title/tt0124198/?ref_=nm_flmg_act_69

Atcsi 2015.11.21. 14:49:41

Ez lesz az, köszi. :) Tényleg rosszul emlékeztem. Hiába kerestem a filmjei között. :) Annyira gáz egy ilyen komment? Régóta kerestem, nem volt jobb ötletem, mint itt megkérdezni.

FilmBaráth 2015.11.21. 16:40:28

@Atcsi: Egyáltalán nem volt gáz a komment, örülünk, hogy segíthettünk, jó szórakozást a filmhez!:-)
süti beállítások módosítása