Szerkesztőségi pillanatok: Hétköznapok
2014. január 21. írta: FilmBaráth

Szerkesztőségi pillanatok: Hétköznapok

blog 1.jpg"Én is mindig elfelejtek oldaltörést tenni a toplistákba, de te legyél nálam ügyesebb, légy szí!" "Ok. Reggel, most csak telo van nálam". "Raktam bele, csak gondoltam, szólok" "Ok, köszi'. Hajnali kettőkor zajlott le ez a kis eszmecsere.

A reggeli kávém közben nem lehet zavarni, mert halaszthatatlan dolgaim vannak: meg kell néznem a bejegyzéseket, a statisztikákat, el kell olvasnom és be kell küldenem a reggeli posztot és persze rá kell néznem a facebook oldalra is. 

"Vedd már le a hangot a telefonról, király az index címlap, de ilyen hangzavarban nem lehet dolgozni! Bocs, levettem". Még jó, hogy megértő kollégáim vannak.

"Mi az kislányom, mi ez a csönd? Semmi index, semmi gyalázkodó komment? Ilyen egy unalmas vasárnapot!" 

"Valami gond van, vagy csak a blog? Ne izgulj apa, csak a blog," Valamikor hajnalban, amikor eszembe jutott valami, gyorsított ütemben le kellett száguldanom a lépcsőn és sürgősen be kellett kapcsolnom a gépet.

"Elnézést kérek, sürgős telefont kell elintéznem, azonnal jövök". És már jöttem is ki a megbeszélésről, és írtam is a választ a Leonardo DiCaprióval kapcsolatos kommentre.

"Ki szeretnék venni egy nap szabadságot, Pestre kellene mennem mert.." igen, már megint egy premier előtti vetítés, és igen, így fogynak lassan, de biztosan a szabadnapjaim.

Ez a néhány példa talán elég annak illusztrálására, hogy milyen mértékben változtak meg a hétköznapjaim a blog hatására. Amikor tavaly tavasszal hirtelen felindulásból elküldtem az emailt a blog szerkesztőinek, fogalmam sem lehetett arról, hogy az én csendes, békés, nyugodt életem teljesen meg fog változni. Fogalmam sincs, mikor kapott el igazán a gépszíj, hogyan hatalmasodott el rajtam ennyire a filmmánia (ami mindig is megvolt nálam, de azért erősen kordában volt tartva). Először egy kreatív írás tanfolyamra mentem el, ahol elküldtek forgatókönyírást tanulni egy filmes suliba. Elmentem, és ősz óta már azt sem tudom, hol áll a fejem: hét közben munka, utána hetente többször sprint Pestre, mert ugye csak nem hagyom ki, hogy Réz Andrással beszéljek filmekről, egyébként filmnézés, blogírás, általában hajnalig. Hogy bírom? Imádom, úgy!  És nagyon megértő családom van szerencsére. Jól szórakoznak a filmmániámon, a legritkább esetben értenek egyet a kritikáimmal, a toplistákkal pedig pláne nem, egyébként pedig örülnek, hogy jó kedvem van, mert azt csinálom, amit szeretek. Nem tudom, hová fogok fajulni idén, de sokáig nem fog menni ez a tempó az biztos, abbahagyni pedig biztosan nem fogom a blogírást és a filmes sulit, meglátjuk, hogy mit hoz a jövő...

blog2.jpgTechnikai szempontból is hatalmas váltást hozott a blog: megjelent az életemben az okostelefon (nem mondanám, hogy teljes mértékben ismerem a kis szerkezet funkcióit, de magamhoz képest egészen magas szinten tudom már használni), itthon két számítógép van folyamatosan beizzítva, a szerkesztők agyára megyek a folyamatos kérdéseimmel, készségszinten twittelgetek, szóval kiléptem a számítástechnikai kőkorszakból, amiben eddig leledztem. Rá sem ismernék már egy évvel ezelőtti önmagamra, tényleg.

A mocskolódó kommenteken először sírtam, majd szépen lassan megszoktam, ma már csak jókat nevetek a kirívó stílusú hozzászólásokon, nem veszem magamra. Az abszolút kedvencem az, amikor lány mivoltomba szoktak belekötni. Arra a felvetésre, hogy miért nem gasztroblogot írok inkább, csak azt tudom mondani, hogy azt is írok, és azt is nagyon szeretem, de a filmblogot jobban, tehát inkább erre fordítom az energiáimat. Sütés-főzés közben is remekül lehet filmet nézni és blogot írni! (egyszer-kétszer égett már oda a süti ez okból kifolyólag, de annyi baj legyen, jót nevettem, és összedobtam egy másikat).

Óriási szerencsém van, nagyon jó kis csapatba kerültem itt, a blogon. A legritkább esetben fordul elő, hogy ugyanaz a véleményünk egy filmről, de unalmas is lenne az életünk, ha ez így lenne. Hihetetlen sok segítséget kaptam és kapok, pedig elég sok gond van velem technikai szinten (most komolyan, honnan kellene tudnom, hogy hol látom egy képen, hogy milyen felbontású?:-)), tényleg csak megköszönni tudom. Nagyon jól érzem magam ebben a kis közösségben, jövőre, veletek, ugyanitt!

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr975721131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2014.01.21. 17:18:20

Ó, hamar megtanulja az ember, hogy az Indexről beszabadult tirpákokkal nem kell foglalkozni. Az elején nekem is rosszul esett, majd idővel már csak röhögni lehet, hogy folyamatosan azokat a bevett mondatokat ismételgetik.

A lelkesedés pedig igen nagy és idővel talán még ebből fogsz megélni.:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.22. 08:40:55

@FilmBaráth: nincs mit, nem merem leírni, hogy te vagy a kedvenc szerzőm a blogon nehogy kitiltsanak, de így van. ;)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.23. 08:40:17

@FroG: azért tudtál aludni remélem. ;)
:)

Donjon 2014.01.23. 13:05:53

Köszönjük az eddigi munkát! Sok sikert!

Dr_utcai_arcos 2014.01.23. 23:01:51

Na azért hátrÉbb az agarakkal, ezen a blogon (hacsak nincs a háttérben durva Gestapo-s cenzúra) csak (általában) értelmes emberek szoktak megjelenni :). Valószínű látod/látjátok, azért a "nehézfiúk" még itt is normálisabban nyilvánulnak meg, hiába no, itt max az van, hogy szar film vs nem szar film vélemények ütköznek. Más. Vidéken élsz, szülőkkel. Bebettád, macskád van e :) (gonosz vagyok :P)? Egyébként érdekes dolog ez a blogolás, más, ettől kisebb fórumon már nekem is mondták, hogy néha írogathatnék, de ahhoz túl csapongó vagyok és túl lassan gépelek :D. Na, meg fikázni annnnnyival sokkal jobb 3:) (ez egy ördög) No, písz, love, szivecskék! Í3. Mit is akartam ebből kihozni. Ja, semmit. (One single shot-ról írjatok, ha még nem írtatok, Sam Rockwell kezd színésszé válni!!)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.24. 00:03:06

@Dr_utcai_arcos: KEZD színésszé VÁLNI?????
Bazzeg, az egyik legzseniálisabb arc, akit Hollywood kitermelt magából, de ez már kb. 15 évvel ezelőtt a Halálsoronban is látszott. Písz end lav. ;)

Egyébként pont a napokban gondolkodtunk ezen FroG-gal, hogy mi vagy tényleg megússzuk a hülyeségáradatot, vagy valamit nagyon jól csinálunk, hogy még a trollok sem tudnak belekötni. :D
Tényleg, néha most már csalódott vagyok, hogy nem kapok a pofámra. De azért voltak szép pillanataink így is. :D

Dr_utcai_arcos 2014.01.24. 00:11:04

@danialves: Na jó, nem mertem beállni a mainstreambe, nekem tetszik a srác. Nem az a típus holivudi arc, (bár gondolom nincs oka panaszkodni (nudge-nudge)), de, na jó a Galaxis útikalauzt hagyjuk :), nem rossz!

FilmBaráth 2014.01.24. 08:13:31

@Dr_utcai_arcos: Bebetta és macska nincs, autó és kutya van:-) És igen, gonosz vagy!:-)

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2014.01.24. 10:24:49

@danialves: Hát ha csak ennyi kell: szar vagy, mindenki szar, a blog is szar, nem értetek hozzá, menjetek írjatok gasztroblogot meg valóvilág blogot. Ja és én meg a Zisten vagyok pedig még soha nem írtam semmiről és a kedvenc filmem a Nagyfiúk 2. na csá! (remélem kielégítő volt :D)

Viccet félretéve én ritkábban járok erre, mint kéne, pedig már marha régóta fel-fel nézek. Holott az egyik legszínvonalasabb blognak tartom a Smokingbarrelst. Szóval csak így tovább és hajrá!

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.24. 14:38:41

@Swarm: Köszi, nem is tudom, az első vagy a másik fele esett jobban. :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.01.24. 16:14:26

@Swarm: Köszi, megtisztelő hogy ilyet írsz, én személy szerint sokszor nézem az oldalad és rendkívüli a színvonal, jó értelemben. :)

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2014.01.24. 19:32:51

@FroG: Óh irulok-pirulok, köszi, igyekszem! :)

@danialves: Igazán nincs mit, aztán csak okosan a mazochista dolgokkal :D
süti beállítások módosítása