
A történet az ezredforduló tinédzsereinek gördeszkázós, lázadós életébe kalauzol el minket. Az öt főhős már az első jelenet után négyre redukálódik (Shawn, Claude, Peaches, Tate), amint a címszereplő, Ken Park váratlanul a gördeszkapark közepén fejbe lövi magát. Ezek után pedig megfigyelhetjük a megmaradt főhősök bizarr életmenetét.
A mű a lázadó tiniket, és frusztrációik forrását, a családjukat mutatja be. Shawn, a kíváncsi szex mániás, aki a barátnője anyján éli ki magát, Claude, akit a fafej apja ki nem állhat, Peaches, akinek bigott apja képtelen elszakadni Peaches anyjának szellemétől, és Tate, az idegbeteg szocpszichopata, akiben eredendően tombol a düh és az idegesség. A négy történetben négy kattant agresszor (Shawn, Tate, Claude apja, Peaches apja) vezeti le magát a négy áldozaton (Rhonda, Tate nagyszülei, Claude, Peaches) azokban súlyos, maradandó kárt okozva. A négy történet tanulságát pedig a végén Ken Park ügyének indítéka képzi, ezzel egy csokorba fogva a négy történetet.

A komplexnek tűnő, de valójában egyáltalán nem az karaktereket egy sor ismeretlen sokadvonalas színész játssza igazából teljesen korrektül. Nyilvánvaló, hogy a szex jelenetek jelentették a szűrőt a színészek terén. Az biztos, hogy egy ilyen filmet kevés nem pornószínész színész vállalna el. Talán épp emiatt, de a filmnek egy másik nagy hibája, hogy sok minden a levegőben lóg. Én külön szoktam örülni, ha egy film nem szájbarágós, de itt azért vannak rendesen olyan dolgok, amik magyarázatra szorulnak. Leinkább Tate és Shawn szálán érzem, hogy túl keveset tudunk róluk.
Így egybefoglalva azt tudom mondani, hogy a Ken Park egy elég bizarr, gusztustalan film, amely egy jó ötletre épül, és fontos üzenetet hordoz. Mindenkinek maradandó filmélmény (negatív és pozitív értelemben is).
7/10