Kaptunk díjat, vagy valami ilyesmi
2014. augusztus 08. írta: danialves

Kaptunk díjat, vagy valami ilyesmi

Sajnos le kell hűtenünk a kedélyeket, még nem a jól megérdemelt Oscar-díjat nyertük el, a Goldenblog is várat magára legalább egy pár hónapig, de a blogszféra Beer Challenge-ének keretében nekünk ítélték a Liebster Awardot. Ez egy olyan elismerés, amelyet bloggerek adnak egymásnak, leginkább azzal a céllal, hogy felhívják egymásra a figyelmet, illetve, hogy egy kicsit írjanak magukról is. Minket Kovács Adrienn tisztelt meg ezzel a fotóblogján keresztül, amit ezúton is köszönünk!

Most pedig nézzük, mik a dolog szabályai:

- köszönetet mondani annak, akitől kaptuk a díjat
- válaszolni az általa feltett 4 kérdésre
- írni 4 random tényt magunkról
- 11 blognak továbbadni a díjat, lehetőleg úgy, hogy ők is tudjanak erről

LiebsterAward.png

Az első pontot már fentebb kipipálva következzen a 4 kérdés:

1. Melyik volt az eddigi legnépszerűbb bejegyzés, írás a blogodban/blogotokban?

Az oldalletöltés-számláló alapján a 15+1 film, amit látnod kellett volna 2013-ban vezet, de a számláló bevezetése előtt megjelent A 10 legjobb második világháborús film lehet mindent összevetve az első, mivel a jelenlegi számait egy minimum 15 ezres látogatottsághoz pakolhatta hozzá november előttről.

2. Mi a célod/célotok a bloggal, miért kezdted/kezdtétek el írni?

Én még a "friss hús" kategória vagyok a blognál, szóval a válaszom elég szubjektív lesz. Véresszájú grafomániás horrorrajongóként egyértelmű volt, hogy vagy kiírom magamból a filmekkel (leginkább horrorfilmekkel) kapcsolatos démonaimat, vagy leölök valakit... szerencsére végül senkinek nem esett baja. A blog olyan cikkírót keresett, aki ismeri és szereti a horrorfilmeket, és szívesen írna is róluk, én meg jelentkeztem, és a konkurens pályázók szisztematikus eltávolítása után másodmagammal felvételt is nyertem a csapathoz. Azóta is próbálok szórakoztató, de többé-kevésbé hiteles kritikákat farigcsálni. (Werewolfrulez)

A célom az írásaimmal az, hogy minél több embernek segíthessek dönteni, hogy mit ajánlott és érdemes megnézni akkor, amikor filmek megtekintésére adják a fejüket, illetve mit érdemes kihagyni. (NY124 (Darvas Tamás))

Az emberek elméjének befolyásolása. Nincs igazából célom vele, azért kezdtem el csinálni, mert ez érdekelt, jól éreztem magam tőle, amíg ez így van, addig csinálom. (danialves)

Én személy szerint kicsit később csatlakoztam a szerkesztőséghez, de így is elmondhatom, hogy ez összetartó csapat vagyunk, amit megbízható tagok alkotnak. A célunk persze nyilván az, hogy minél több emberhez eljussanak a bejegyzéseink. Jó dolog minél több emberrel megvitatni egy-egy filmes témát, kibeszélni egy adott filmet, együtt gondolkozni. És úgy tűnik, hogy az olvasóink ebben egyre inkább partnerek. (Power)

Az én egyéni célom a bloggal az, hogy az ázsiai, főként a japán film és sorozatgyártás termékeit a nyugati filmrajongók köreiben népszerűsítsem. Megmutassam az embereknek azt, hogy mennyire különbözhet az egyik ember gondolkodása a másikétól és hogy ez a sokszínűség mennyire jó. (Razzul)

Nem volt tudatos döntés a filmblogolás, hirtelen felindulásból jelentkeztem, aztán elkapott a gépszíj. (FilmBaráth)

Önmagam szórakoztatásából kezdtem el írni, amióta olvasóink vannak, azóta őket próbálom szórakoztatni. Hogy ez mennyire sikerül, azt mindenki döntse el maga. (FroG)

3. Mennyire viseled/viselitek jól a blogoddal kapcsolatos esetleges negatív kritikákat, leveleket?

A negatív kritikákat elfogadom és tudomásul veszem, igyekszem belőle tanulni. Nincs azzal bajom, ha valaki kinyilatkoztatja a véleményét, amíg nem személyeskedve teszi azt. (Power)

Minden kommentet, kritikát nagy örömmel fogadok, a vita és az eszmecsere egy ennyire szubjektív műfajban szinte elkerülhetetlen. Mindannyian tudjuk, hogy természetes a nézeteltérés, a vélemények sokszínűsége. Erre sok példát találhattok a blogon. (NY124 (Darvas Tamás))

Az elején nagyon megviseltek a kritikák, mára megszoktam őket. (FilmBaráth)

Szerintem teljesen jól viselem. Az a tény, hogy akik beszóltak nekünk, mind eltűntek, csakis 100 %-ban a véletlen műve lehet. Ehhez az állításomhoz a bíróság előtt is ragaszkodni fogok... A viccet félretéve: mindig a legnagyobb jóindulattal és türelemmel közelítek a kötekedő kommentelőkhöz, nem lehet kihozni a béketűrésből. (Werewolfrulez)

Néha már hiányoznak is, amikor nincsenek. Szerencsére ilyen ritkán van. (danialves)

Mindegyik kritika tartalmát fontolóra veszem és amit érdemesnek találok rá, ahhoz próbálok igazodni. Ritka azért az, hogy egy vélemény ami megingatja a világlátásom. (Razzul)

Az az adott vélemény hangvételétől függ, de általában jól viseljük, egy-két szellemes hozzászólást pedig rendre ismételgetünk egymás között is. (FroG)

4. Mi volt az idei nagy elhatározásod/elhatározásotok a bloggal kapcsolatban vagy valami amiről mindenképp szerettél/szeretettek volna írni?

Örökös elhatározásom, amihez próbálom tartani magam, hogy hetente minimum egy vagy akár több kritikát is írok. Előbb-utóbb sikerülni fog. (Razzul)

Megfogadtam, hogy nem töltöm szinte minden szabadidőmet a filmbloggal. Nem sikerült betartatni :-) (FilmBaráth)

Idén meg akarok nézni napi egy filmet. (Egyelőre nem sikerül.) Ezen felül pedig, ha minden jól megy, lesz hamarosan egy régóta tervezett összeállításom a blogon. (dainalves)

Még az idén tervezek egy komolyabb toplistát. Tematikáját tekintve nem a legnagyobb durranás, de elképesztő munkát öltem eddig bele és szerintem nagyon releváns és nívós TOP 10 lesz. (Power)

Szeretnék több toplistát is írni, mivel nagyon jónak tartom ezt a formátumot. A jövőben erre is igyekszem fókuszálni. (NY124 (Darvas Tamás))

Nagy elhatározásom volt az, hogy bekerülök a bloghoz, és hogy megállom a helyem. Az első fele összejött, a másik fele meg majd kiderül. (Werewolfrulez)

Minél több idei filmet akarok/akartam megnézni, ez sajnos azzal jár, hogy ha a többiek elmennek egy adott film sajtóvetítésére, nem tudom megírni az adott kritikát. Egyébként pedig két nagyobb lélegzetvételű toplistán is dolgozom, az egyikkel egészen jól haladok, a másik sajnos eléggé döcög, de decemberig mindkettőt be akarom fejezni. (FroG)

Ha valaki még mindig kíváncsi ránk, és még nem ugrott a poszt végére hiábavalóan keresve egy pontszámot, akkor következzen 4 random tény magunkról:

FilmBaráth: beszélek franciául, gyűlölök mosogatni, halálosan szerelmes vagyok az autómba (ezüstmetál Opel Astra, az utolsó fillérig én kerestem meg rá a pénzt, nem ajándékba kaptam), a Bond-filmeket mindig a heti vasalás közben zavarom le

Werewolfrulez: ha van időm, íjászkodom; ASMR videókra és ambient zenékre alszom el; pár nap múlva megnősülök; a bort és a sört is szeretem.

Power: Manchester United fan vagyok, utálom a paradicsomot, nem tetszett a Maffiózók, a horrorfilmek 80%-át képtelen vagyok élvezni.

danialves: minden rosszindulatú híreszteléssel ellentétben nem vagyok bölcsész, tényleg szoktam kapni dolgokat a forgalmazóktól, egyszer egy posztom benne volt 2 másodpercig a tv-ben, nem láttam A jó, a rossz és a csúfot.

NY124 (Darvas Tamás)iszonyatosan sok alapfilmet nem láttam, én sem vagyok bölcsész, csak nagyon ritkán eszek kaviárt, nem kedvelem a "kritikus" megnevezést.

Razzul: hosszú a hajam, rendszeresen járok úszni, kedvenc animém a Monogatari series és a Dani a férfiideálom.

FroG: ha minden jól megy, pár év múlva az egészségügyben futhattok össze velem, (Power kollégámhoz hasonlóan) szeretem a kerékpársportot, én vagyok a stábunk legfiatalabb tagja, gyakorlatilag minden írónk felvételében az én kezem munkája van.

Most pedig következzen a 11 blog, akiknek továbbadnánk az elismerést:

Horror-Mirror - Remek horrorokkal foglalkozó filmes blog, akik szívesen segítenek, ha az ember horrorkritikust keres.

Lisztes megmondja a tutit - Ez igazából egy szar oldal, de szeretnénk megszívatni azzal, hogy most válaszolnia kell az összes kérdésünkre.

AeonFlux - Az egyik legjobb magyar filmhírekkel foglalkozó blog.

Filmfreak - Tetszetős filmes blog, amely nagyobb figyelmet érdemelne.

Konteó - A legnívósabb összeesküvés-elméletekkel foglalkozó oldal.

MoeskoMusic - Az első, egyetlen, és legjobb magyar nyelvű ambient zenei blog, amelyet muszáj mindenkinek ismernie, akit kicsit is érdekelnek a nyugisabb zenék.

Tepertős Pogácsa - Power személyes blogja, mivel ez már úgyis kezd egy kicsit circlejerk dolog lenni.

Könyvvizsgálók - kiváló könyves blog, érdemes innen tájékozódni olvasmányügyben

Filmek a polcról - stílusos filmblog, amely szép jövő előtt áll

Juharizsuzsanna - szórakoztató, de tartalmas blog a történelem szerelmeseinek

I wanna rock you, baby...őszinte, pofátlanul szókimondó, mocskos király zenéket ajánló blog

És a 4 kérdésünk hozzájuk:

1. Mi volt az a bejegyzés, amit teljesen másként írnátok meg, vagy egyáltalán nem írnátok meg, ha visszamehetnétek az időben?

2. Mi volt/volna a létező legnagyobb elismerés, amit egy olvasótól kaptatok/kaphatnátok?

3. Átlagosan mennyi időt töltötök a bloggal kapcsolatos bíbelődéssel (írás, anyaggyűjtés, karbantartás, stb.) naponta?

4. Van-e jövője úgy általában a blogolásnak, hová fog fejlődni, esetleg megölik-e a közösségi oldalak ezt a formátumot?

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr426574029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr_utcai_arcos 2014.08.08. 20:53:36

"Dani a férfiideálom." Ezt most próbálom feldolgozni, nyugtassatok meg, hogy Razzul az eddigi hiedelmeimmel ellentétben lány!!??

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2014.08.08. 21:17:04

@Dr_utcai_arcos: Háááát... az hogy mi valójában, és hogy minek gondolja magát, a mai világban már simán különbözhet. :D :D :D

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.08.08. 21:19:33

@Dr_utcai_arcos: Az a helyzet, hogy annyira szexi vagyok, hogy még a hetero férfiaknak is én vagyok az ideálja. ;) (Ezt bele kellett volna írnom a random tények közé...)

Dr_utcai_arcos 2014.08.08. 22:55:17

Na elmeentek ti mind a hárman....

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2014.08.10. 12:40:28

Ohh irulok, pirulok. Szeretném megköszönni a produceremnek, az északi szőrösorrú vombatnak és a szüleinek, meg a mellettem pihenő hideg sörnek. Szóval tenkyú tényleg, valamit összehozok válasz gyanánt ;)
süti beállítások módosítása