Kultnapló - tonks - 2016
2016. január 15. írta: tonks

Kultnapló - tonks - 2016

Filmek:

(félkövérek a 2016-os filmek, dőlt betűsek az újranézések)

Abszurd alak

Sherlock Holmes

Suffragette

The Intern / A kezdő - Egy végtelenül szomorú üzenetű film hányinger keltően gagyin tálalva.

The Man From U.N.C.L.E. - eléggé adta, 9/10

Fight Club / Harcosok klubja

Gone Girl / Holtodiglan

Cloud Atlas / Felhőatlasz - rég volt ekkora hatással rám egy film, 10/10

Paper Towns / Papírvárosok

Shaun the sheep /Shaun a bárány - ezerszer inkább ez, mint a sárga kis minyonok, vicces volt, kedves, akarok egy bárányt.

Fák jú tanár úr - nevettem rajta, az már valami

ParaNorman

Büszkeség és balítélet (2005) - a rendező audiókommentárjával, mert menthetetlen vagyok

Brooklyn - ez egy 10/10 volt, szerettem nézni.

Amélie csodálatos élete - szerelmes vagyok ebbe a filmbe.

Cirkeln (2015) - olvastam pár éve a könyvet, a film ehhez sok pluszt adott nekem, skandináv hangulat eléggé adta.

Fák jú tanár úr 2. - egy újabb ez-is-minek folytatás. Baromi hosszú és elhúzott. Ezen már nem nevettem (a trailerben minden jó poén benne volt).

The Breakfast Club - sokadik újranézés

Zootropolis - egyre jobb mesék jönnek az utóbbi időkben, tök jó ezt látni. Aranyos is, tanulságos is, ötletes is. 9/10.

Deadpool - Még mindig nem érzek ellenállhatatlan vonzódást a képregényfilmek iránt, de vicces volt, és nem Avengers szerűen, ezért mindenképp pacsi Deadpool, dupla.

Majd újra lesz nyár - nagyon nem tipikus YA sztori, talán ezért nem kapott akkora visszhangot.

Hogyan legyünk szinglik

Ha Isten úgy akarja

 Vadon - többször is megnéztem, nagyon megérintett.

Rendes fickók

Ave, Cézár! - Borzalmas volt.

The Martian - mert nem nevezzük magyar címén.

 Mike és Dave esküvőhöz csajt keres - tökéletes nyári vígjáték

Mielőtt megismertelek

Büszkeség és balítélet meg a zombikEnnél még a könyv is jobb volt, pedig az sem több a középszerűnél.

21 jump street

Eddie, a sas - ennyi lelket egyetlen filmben :))

Egy gésa emlékiratai

Egy nap

Műkincsvadászok

Bridget Jones babát vár - idei egyik topfilmem, (sokadik) folytatásban nem szokott ennyi eredeti ötlet és lélek lenni.

Suicide Squad - ez nem film volt. Zenés karakterfelsorolás.

Idegpálya - meglepően jó lett, több ilyet.

Hosszú út lefelé - nemrég olvastam a könyvet, de így is tetszett, teljesen rendben volt, a vége különösen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smokingbarrels.blog.hu/api/trackback/id/tr608272600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása